Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

140kg fra Uk til KBH

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine...:

Til nysgerrige, så var den oplyste pris inkl. forsikring og tillæg.

Pass på at du ikke bliver vildledt mht forsikring, for mange tror at deres gods automatisk er forsikret under transporten er der ikke tegnet en seperat transportforsikring dækker speditøren kun men 8,33 SDR pr. kg  Hvilket svare til ca. 68 kr. pr. kg.  En transportforsikring vil du kunne tegne for ca. 0,12 % af varens værdi.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:07

Hej Ravn.

Jo altså jeg har tegnet en forsikring ved siden af transporten, så jeg håber da at det er nok. Det stemmer meget godt med den % du nævner der, +lidt til.

Mvh

Trine

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 15:39

Trine...:

Jo altså jeg har tegnet en forsikring ved siden af transporten, så jeg håber da at det er nok. Det stemmer meget godt med den % du nævner der, +lidt

Det biligste sted at tegne forsikring er direkte online hos nogle af de firmaer der har speciale i Transportforsikring f.eks First Marine A/S  eller Transsurance

Jeg bruger selv First Marine som er ganske ok mht. priser. 

www.firstmarine.dk

http://www.transportforsikring.dk/ (Trandsurance)

Mvh

Ravn

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 16:43

Hej Trine,

Skriv afhentnings- og leveringsdetaljer, dimension på kasserne og send dem til mig på mail til ki@cslogistics.dk, så skal jeg sende dig et tilbud. DSV er gode på UK, men ikke nødvendigvis billige. Er overbevist om jeg kan levere en god pris uanset om du ønsker den billige løsning eller om det skal være express.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 16:46

Hej Trine,

Med hensyn til forsikring, så bruger jeg Transurance - har endnu ikke fået bedre tilbud fra andre.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 12:21

Ravn:

Det biligste sted at tegne forsikring er direkte online hos nogle af de firmaer der har speciale i Transportforsikring f.eks First Marine A/S  eller Transsurance

Jeg bruger selv First Marine som er ganske ok mht. priser. 

www.firstmarine.dk

http://www.transportforsikring.dk/ (Trandsurance)

Hej igen.

Tak for de specifikke oplyser vedr. forsikring.

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 12:22

Hej Karsten.

Tak for dit tilbud, jeg har sendt dig mail.

Med venlig hilsen
Trine

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)