Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

140kg fra Uk til KBH

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke særlig godt mht. jeres oplevelse med tyveri og deres håndtering af sagen. Det er selvfølgelig ikke for enhver pris at jeg ønsker at benytte DVS og hvis ikke varerne kommer ordenlig frem, så er der jo ikke meget fidus ved det.

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 12:11

Jeg har faktisk slet ikke talt med GLS. Har selv haft et par dårlige oplevelser med dem fra levering til butik. Men det kunne da godt være at jeg alligevel lige skulle kontakte dem for et tilbud.

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 12:13

Niels Tybjerg:

Du kan også prøve Dansk Bilspedition - kan ikke lige give en pris, men deres serviceniveau har været i orden, når vi brugte dem.

Tak, dem kendte jeg ikke, det kunne være at jeg også lige skulle prøve at snakke med dem.

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:18

Jeg har benyttet DSV flere gange til transport af øl fra UK. og det har altid været i orden.

( kan selvfølgelig være de ikke har været tørstige... Big Smile )

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 12:19

Kristoffer W Hansen:

Jeg bruger selv TNT til at sende og modtage større ordre af udstyr i hele Europa. De har de sidste år været det eneste firma jeg stolede på når det gælder den slags opgaver

Okay. Tak for dit indlæg. Jeg synes godt nok at deres pris var høj, men hvis deres serviceniveau også er der efter, er det selvfølgelig værd at tage med.

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 12:25

J M N:

Jeg har benyttet DSV flere gange til transport af øl fra UK. og det har altid været i orden.

( kan selvfølgelig være de ikke har været tørstige... Big Smile )

He He, ja det kan der jo være noget omSmile Men tak, det er meget rart at vide. Ikke fordi et enkelt indlæg skræmmer mig væk, men det er jo klart noget jeg tager med i mine overvejelser.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:58

Trine...:

Kristoffer W Hansen:

Jeg bruger selv TNT til at sende og modtage større ordre af udstyr i hele Europa. De har de sidste år været det eneste firma jeg stolede på når det gælder den slags opgaver

Okay. Tak for dit indlæg. Jeg synes godt nok at deres pris var høj, men hvis deres serviceniveau også er der efter, er det selvfølgelig værd at tage med.

Kontakt deres kundeservice customer.services.dk@tnt.dk eller  7010 1180
Jeg bruger det der hedder TNT express, men det kræver du bliver oprettet som kunde

http://www.tnt.com/express/da_dk/site/home.html

Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:57

Hej Trine,

DSV er et godt bud på at få fragtet dine vare hjem, da de har konsolideringer hjem fra N.Y og derved kan være super konkurrencedygtige kontra div. kurerfirma'er da der er tale om en større mængde. En vanlig tommelfingerregel er at alt over 100 kgs burde man undersøge med speditører da ved større kvantum = større rabat. Ellers kan du undersøge med Scan Global, DHL (forwarding) og eller Khune & Nagel.

Mvh

Karsten Ipsen

Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:59

Nu skrev jeg vidst NY, jeg mener UK. Ellers er der også Jumbo Transport, for LTL gods hjem fra UK

Mvh

Karsten Ipsen - www.cs-logistics.dk

Tilmeldt 16. Dec 06
Skrevet kl. 14:28

Jeg vil bare lige sige mange tak for alle forslagene. Det var rart med lidt hjælp. Jeg holder på DSV denne gang og ser hvordan det går. Til nysgerrige, så var den oplyste pris inkl. forsikring og tillæg.

Med venlig hilsen

Trine

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)