Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anmeldelse af Spam?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Markedsføringslovens §6 siger: "En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer (osv.) medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det"

Så du skal vel også have godkendt firmaet med de fjernstyrede golfvognes nyhedsbrev for at kunne komme uden om den paragraf... så du melder dem bare da!
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:05
valentina: jeg tror vi lider under den samme spam plage!

har også overvejet at anmelde den for ved vel gud ikke hvordan jeg er blevet tilmeldt.

det skulle aldrig være firmnavnet: wwww.xxxxamager.dk

xxxx = skjult firmanavn!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:50
Valentina & Thor:

Tak for tippet. Jeg vidste ikke at der var mulighed for at annullere en online handel i tilfælde af svindel og manglende leverancer.

mvh Carsten
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:27

Hej Carsten,

You are wellcome.

Ja, når man vælge at betale ved en bankoverførsel, så er det på eget ansvar.

Som forbruger, er jeg enormt glæd for denne sikkerhedsordning. Men som en web-shop ejer, kan man komme ud for nogle meget kedelige oplivelser pga. det ;-((. Det er således, at nogle kunder misbruger denne mulighed. Idet, at det er shoppens bevis byrde at påvise, at varerne blev leveret og ikke mindst modtaget.

Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:46
Hej Jakob,

Jeg er desværre lidt i tvivl med hvad du mener med: Y2Y.d det skulle aldrig være firmnavnet: wwww.xxxxamager.dk xxxx = skjult firmanavn!

Men på min spam-mail fremgår det klart og tydeligt, at mailen udsendes i samarbejde med denne bestemte virksomhed, hvor hjemmeside adressen er fuld angivet.

Eller måske mener du, at jeg ikke måtte offentliggøre virksomhedens navn? Det har vist ret i, tror jeg, at det var dårligt tænkt af mig.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:55
personligt ville jeg ikke offentlig gøre firmanavnet, men kunne læse længere oppe hvor du havde offentliggjort firmanavnet.. men jo det er det samme som dem jeg modtager spam fra!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)