Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på lejebiler - betalt kun for det du kører!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du vælger brugte "luksus" biler eller nye mindre biler, tror jeg i bund og grund er lige meget. Din primære målgruppe vil formentlig være unge, hvor forsikring og afskrivninger holder dem fra at købe en bil. Så om de får mulighed for en brugt eller ny bil kan være lige meget.

Der er naturligvis nogle der gerne vil have en gammel luksus bil, mens andre gerne vil have en ny. Men det vigtigste er vel om du kan få det til at hænge sammen. Gamle biler er billigere, mens nye køre længere på literen og forhåbentlig ikke skal så ofte på værksted.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:19

Tror jeg vil satse på mindre biler, som er gode i byerne.. og så have nogen "mellem" biler, til folk der skal kører mere og længere!

Ja jeg må finde ud af om det kan hænge sammen, kan godt blive svært, men det må jeg se på..

Altid en ny ide!

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:22

Miloz:

Er et stykke inde i det, skal lave noget undersøgelse og finde mulige annoncører!

Desuden skal jeg finde ud af hvilke biler der skal bruges..

Vil i mene at man skal købe brugte biler, som er lidt mere luksus eller nye biler som er mindre i det, såsom Fiat 500, Mini Cooper, C1 osv. ?

en mini cooper tror jeg er alt for dyr til sådan et projekt.. tror du skal ned i biler omkring 100.000 - 120.000 kr. før der er en chance for at det kan løbe rundt..

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 14:22

Lyder bestemt meget interessant...

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:25

Miloz:

Hmm 5-10.000 tror jeg slet ikke på.. Desuden vil det være flere forskellige firmaer som skal reklamere og som skrevet før, så kan du heller ikke være sikker på hvem der ser din tv-reklame dog betaler man hurtigt 50.000 kr. for et 30 sek spot..

Jeg tror heller ikke de tal er helt forkerte.. hvis jeg skulle betale 100.000 for en hel bilreklame skulle det da være på en luksusbil til 500.000 kr.

og du kan jo ret godt måle tv spots(slet ikke så godt som online reklame). send en reklame før bamse og kylling, hvem tror du så ser det?

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 14:32

Med hensyn til det om man kan forsikre sine annoncører om at få vist sine reklamer, kan man jo sike!

Man laver en aftale med Firma X, om at de skal vises i alt 3 måneder.. En kunde bestiller en bil i en måned, jeg går ud i garagen og sætter reklamerne på, de er magnetiske (ligesom når man ser en skolebil).. Når bilen afleveres tager jeg reklamerne af, dette kan selvfølgelig betyde at jeg skal reklamere for Firma X  over 6 måneder, for at blive set samlet i 3 måneder, men kan også gøre det hurtigere, hvis 3 biler bliver leje på samme tid i 1 måned og derfor kan det klares på en måned..

Der er selvfølgelig muligheden for at kunden tager reklamerne af, den risiko er rimelig stor..

Ellers kan man som firma betale for hver visning.. Når bilen er ude og kører, så betaler man for de dage bilen er ude og på den måde er annoncøren sikret at blive set de lovet dage!

Altid en ny ide!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:37

Miloz:

Med hensyn til det om man kan forsikre sine annoncører om at få vist sine reklamer, kan man jo sike!

Man laver en aftale med Firma X, om at de skal vises i alt 3 måneder.. En kunde bestiller en bil i en måned, jeg går ud i garagen og sætter reklamerne på, de er magnetiske (ligesom når man ser en skolebil).. Når bilen afleveres tager jeg reklamerne af, dette kan selvfølgelig betyde at jeg skal reklamere for Firma X  over 6 måneder, for at blive set samlet i 3 måneder, men kan også gøre det hurtigere, hvis 3 biler bliver leje på samme tid i 1 måned og derfor kan det klares på en måned..

Der er selvfølgelig muligheden for at kunden tager reklamerne af, den risiko er rimelig stor..

Ellers kan man som firma betale for hver visning.. Når bilen er ude og kører, så betaler man for de dage bilen er ude og på den måde er annoncøren sikret at blive set de lovet dage!

Det svarer ikke rigtig på problemstillingen.

Hvis jeg nu låner en bil, som er ganske gratis, men finder udaf jeg ikke skal bruge den alligevel, og den står i garagen. Så vil jeg mene det er rimelig sure penge firmaet har smidt efter det..

Tror også du skal finde en anden måde at sætte reklamer på, hvis de er magnetiske, og unge er målgruppen så vil jeg tro at næsten halvdelen vil tage reklamerne af, hvis ikke mere.

Tja, men jeg tror egentlig annoncøren er ligeglad med hvor mange dage, bilen kører, de er jo mere interesseret i hvor mange mennesker den bliver vist overfor.

Der er jo også forskel på om du kører rundt i inde Kbh. eller helt ude på landet :)

Jeg synes jeg har set idéen før, hvor en Mini Cooper var klistrer til med reklame..

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 14:41

Vil altid koste mere at annoncere i de store byer end provinsen, da flere også vil se dem..

Men hvis man kun betaler for de dage bilerne er ude og kører, såer man da sikret at den ikke bare stå bag lukket døre, men er på vejene i de måneder man har købt..

Altid en ny ide!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)