Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønsker hjælp til C5 light

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har overtaget min brors butik og der fulgte programmet C5 light med, nu har jeg kørt med programmet i ca 2 mdr. og nu begynder der at komme en advarsel op at der ike er meget plads i databasen tilbage og at man skal købe en ny kode, mit spørgsmål lyder på hvordan får jeg mere plads i databasen uden at give en formue på en kode. Det ligger sådan at min bror har afsluttet sit cvr nr. hvor heg så er startet forfra med nyt firmanavn og cvr nr. og det vil sige at hvis jeg skal ud og købe en kode så skal jeg starte helt forfra med alle de tidliger koder som han havde købt i tidernes morgen.

MVH

Racing Shop

Preben Christiansen

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:06

Du skal ikke starte forfra med koderne. De koder der er betalt for arbejdes der videre på og er registreret hos Microsoft/Navision. Ny kode bestilles ved en C5 forhandler, som så får koden af Microsoft/Navision og derved får du en opgradering i databasen så du kan arbejde videre...

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:32

Det lyder godt jeg har lige talt med bredena om problemet de sagde at der skal en ny kode til så kør den igen men det var da lidt dyrt 1700 + moms men i sidste ende spare det jo nok en for en masse problemer

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:37
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:21

Hej Preben,

Der er flere muligheder, dels kan du lave en ud og indlæsning, dette giver plads, dette gøres via, generelt/tilpasning/udviklingsmenu/data/export.

Du kan vælge med eller uden index - vælg kun index hvis du ved at der ikke er fejl.

Hvis det er en "gl" version af C5 skal du notere transaktions nummer (finans/tilpasning/bilags) samt parametre for finans, debitor, kreditor og lager da visse versioner "glemmer" at exportere disse.

Hvis du har problemer kan du gratis ringe til www.flexdata.dk eller på 70203232

Med venlig hilsen

Flex Data ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)