Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MailReminder.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:

Jeg ville nok fjerne de partner-links du har i bunden.

Christian er sikkert din gode ven og hans side ser da også fin ud. Men selve navnet får din side til at fremstå mindre seriøs...

Tak for rådene og for tiden :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52

Daniel Beldring:

Fashion-Seller

Det mener jeg ikke. Telefoner forsvinder/løber tør for batteri mv.

Desuden ville det være hurtigere at tilføje en note med alarm på telefonen istedet for at gå ind på en hjemmeside og tilmelde sig. ;-)

Min laptor løber tør for strøm, får virus, driller osv. Men derfor bruger jeg den stadig og det samme gør alle andre. Så det argument holder bare ik. Desuden er det bevist flere gange, sidst var under landskampen i Lørdags, at SMS/mobiltlf er den nye og hurtige kommeniationsvej når det gælder nyheder og info.

Dertil lægges at alt foregår via mobilen idag, hvilket snart inkludere betaling med dankort/kreditkort. Når så store virksomheder som PBS går ind i et marked, så kan du være 100% sikker på at det er fordi de ser en fremtid i det...

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Netop min pointe!

Hvorfor vil jeg så søge ind på en hjemmeside for at få sendt en sms?... Jeg har jo samme mulighed direkte i menuen på min telefon!... Dét er min pointe!... hvad er din? Jeg argumenterer ikke for mobil vs. PC ... jeg argumenterer for at folk der ønsker det på mobilen allerede har det til rådighed.... uden at skulle ind på en hjemmeside.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:05

Fashion-Seller:

Mail delen er smart nok, men spørgsmålet er om den ik allerede er ved at være fortid? Alt køre efterhånden via mobilen, ja selv betalingskort kommer via mobilen i en nær fremtid. Så spild ik unødvendige krafter på maildelen, fokuser på sms!

Ja, rent faktisk er mobilen efterhånden blevet så smart at den OGSÅ indeholder kalender, noter m.m., og er i stand til at alarmere dig når du skal et eller andet. Et enkelt klik, vupti, så viser den også vej!

For mit eget vedkommende er det lidt lettere bare at plotte det ind i iPhone end at skulle på nettet og gøre det, og det virker også mere logisk, når jeg nu alligevel har den på mig hele døgnet ;-)

Men designet er pænt, og ideen er sådan set også god. Jeg tvivler bare på at der er ret meget fremtid i den - sms eller ej.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:01

Hej,

Det er en rigtig fin side synes jeg.

Jeg savner dog en gentagelsesfunktion. Hvis det fx er en fødselsdag, så virker påmindelsen som jeg kan se det kun en gang i fx 2009, hvor det ville være smartere at man kunne fx vælge hvert år d. 2. november. Eller med interval som fx første mandag hver måned. osv...

Hertil ved jeg ikke om jeg synes det ubetinget er fantastisk at man ikke skal oprette sig, da men på den måde ikke får mulighed for at "se alle mine reminders", "redigere en reminder", "importere/eksportere alle reminders til fx backup" og alt muligt andet man kunne udbygge det med. Jeg er godt klar over at det er langt mere omfattende at lave alle disse funktioner og personligt bruger jeg en Exchange server til mail og har så OWA og dermed altid en online kalender hvor mine påmindelser står i - samme sted som mine mails.

I hvert fald uden den førnævnte gentagelsesfunktion, så kan jeg ikke forestille mig at bruge siden selvom den er ganske fin, for jeg gad bare ikke oprette dem hvert år.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)