Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MailReminder.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Synes faktisk at din idé er super fed...!

Skal jeg sætte en finger på noget, så må det være fonten du benytter... Siden bliver lidt for skabelon-agtig. Generelt mangler siden en mindre ansigtsløftning.... det hjælper utrolig meget på troværdigheden.

Men nice idé!

/Daniel

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09

Daniel Beldring:

Hej Christian.

Synes faktisk at din idé er super fed...!

Skal jeg sætte en finger på noget, så må det være fonten du benytter... Siden bliver lidt for skabelon-agtig. Generelt mangler siden en mindre ansigtsløftning.... det hjælper utrolig meget på troværdigheden.

Men nice idé!

/Daniel

Ja, ved godt sidens design ikke er det fedeste og har da også haft fat i en designer, men han kunne ikke lave noget som jeg syntes så ordentligt ud.

Men jeg søger skam på livet løs efter en designer der kan levere et design - til en rimelig pris!

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:20

Min besked er ikke ment som en nedværdigen af dit produkt, for synes sgu stadig at ideen er god! Men den er kun god så længe at du rammer de folk der benytter sig meget af sin mail, ikke dem med mobilen. For dem vil det jo blot være dobbelt arbejde at skulle ind på en hjemmeside og skrive det ind.

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Skrevet kl. 23:25

Daniel Beldring:

Min besked er ikke ment som en nedværdigen af dit produkt, for synes sgu stadig at ideen er god! Men den er kun god så længe at du rammer de folk der benytter sig meget af sin mail, ikke dem med mobilen. For dem vil det jo blot være dobbelt arbejde at skulle ind på en hjemmeside og skrive det ind.

Kan sagtens se din pointe, og tager det bestemt heller ikke som kritik - tvært imod!

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:30

Jeg ville nok fjerne de partner-links du har i bunden.

Christian er sikkert din gode ven og hans side ser da også fin ud. Men selve navnet får din side til at fremstå mindre seriøs...

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Skrevet kl. 23:50

Daniel Beldring:

Jeg ville nok fjerne de partner-links du har i bunden.

Christian er sikkert din gode ven og hans side ser da også fin ud. Men selve navnet får din side til at fremstå mindre seriøs...

Tak for rådene og for tiden :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52

Daniel Beldring:

Fashion-Seller

Det mener jeg ikke. Telefoner forsvinder/løber tør for batteri mv.

Desuden ville det være hurtigere at tilføje en note med alarm på telefonen istedet for at gå ind på en hjemmeside og tilmelde sig. ;-)

Min laptor løber tør for strøm, får virus, driller osv. Men derfor bruger jeg den stadig og det samme gør alle andre. Så det argument holder bare ik. Desuden er det bevist flere gange, sidst var under landskampen i Lørdags, at SMS/mobiltlf er den nye og hurtige kommeniationsvej når det gælder nyheder og info.

Dertil lægges at alt foregår via mobilen idag, hvilket snart inkludere betaling med dankort/kreditkort. Når så store virksomheder som PBS går ind i et marked, så kan du være 100% sikker på at det er fordi de ser en fremtid i det...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:01

Hej,

Det er en rigtig fin side synes jeg.

Jeg savner dog en gentagelsesfunktion. Hvis det fx er en fødselsdag, så virker påmindelsen som jeg kan se det kun en gang i fx 2009, hvor det ville være smartere at man kunne fx vælge hvert år d. 2. november. Eller med interval som fx første mandag hver måned. osv...

Hertil ved jeg ikke om jeg synes det ubetinget er fantastisk at man ikke skal oprette sig, da men på den måde ikke får mulighed for at "se alle mine reminders", "redigere en reminder", "importere/eksportere alle reminders til fx backup" og alt muligt andet man kunne udbygge det med. Jeg er godt klar over at det er langt mere omfattende at lave alle disse funktioner og personligt bruger jeg en Exchange server til mail og har så OWA og dermed altid en online kalender hvor mine påmindelser står i - samme sted som mine mails.

I hvert fald uden den førnævnte gentagelsesfunktion, så kan jeg ikke forestille mig at bruge siden selvom den er ganske fin, for jeg gad bare ikke oprette dem hvert år.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)