Hey alle AMINO'er. Har du et fedt projekt, men mangler kompetencerne til at få projektet i luften? Send mig en mail på bm@winthermoller.dk, så ser vi på det. Alt godt, Bo. |
Hej Bo.
Jeg har smider dig en mail! :)
Mvh Zacho
Hey alle AMINO'er. Har du et fedt projekt, men mangler kompetencerne til at få projektet i luften? Send mig en mail på bm@winthermoller.dk, så ser vi på det. Alt godt, Bo. |
Hej Bo. Jeg har smider dig en mail! :) Mvh Zacho |
Hej,hvilke kompetencer har du og har du nogle referencer så jeg kan se din designstil? vh Tom |
Watches inspired by fighter jets
Hejsa. Se mit CV på http://www.linkedin.com/in/moelleren, eller tjek evt. http://www.winthermoller.dk ud. Jeg designer ikke, men finder en dygtig designer til de projekter jeg kaster mig ud i. Alt godt, Bo |
Hej Jeg bliver ikke så meget klogere på, hvad det er jeg får for pengene, når jeg kigger videre gennem dine links. kh. |
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore
Du skal slet ikke betale nogle penge - det var egentlig det tilbuddet gik ud på. I alt sin enkelthed vil jeg gerne hjælpe dig med et projekt, hvis det er en god idé. Jeg tænkte at mit CV talte for sig selv, det var derfor jeg smed et link til det :) Har du et projekt? Så kan jeg se om det er noget jeg kan hjælpe med. Alt godt, Bo |
Hej Bo hvis mit project var dating.dk og det var nyt og ikke fantes´ |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Det ville jeg elske! :) Jeg har undervist i netop udvikling af større systemer på Århus Universitet, og har i øvrigt arbejdet i Danmarks største CMS virksomhed. Lad mig høre hvad din idé er, så kan vi se på det. Det er klart at jeg kun vil beskæftige mig med noget der har et vist indtjeningspotentiale, i forhold til den tid jeg investerer. Dvs. min ROI skal være høj, før det giver mening. En blog om noget specifikt, hvor man kan få et par hundrede besøgere om dagen, en portal, en webshop eller lignende vil være gode eksempler på noget jeg kunne være interesseret i. En hjemmeside der skal fungere som præsentation af en virksomhed vil jeg nok ikke være interesseret i - medmindre jeg kan få en andel af salget. Lad mig høre hvad det er du har :) Bo.
|
Jeg har udviklet et mobile gps tracking program – mobile klient og website. Se evt. - www.free-gps-track.com – vælg demo login.
Jeg tror der fremadrettet kan skabes en del besøg ved at tilbyde gratis services som.: - Se hvor er dit barn er nu. - Monter en billig telefon i din MC/Bil/båd mv. og se hvor den er. - Følg din telefon i tilfælde af tyveri og andet.
Jeg er klar over at der er tilsvarende gratis service på området.
Min interesse er rent teknisk, jeg gider ærlig talt ikke design, at skabe indhold, SEO og administration – Send mig en PM hvis det har din interesse. Jan |
Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.