Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis webshop!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Fashion-Seller:

Dem der udvikler opensource, er typisk os dem der sælger webshopløsninger...

Forkert.

Okay så er de få jeg kender blot undtagelser. Men fair nok...

Fashion-Seller:

Og alle ved at en sælger tjener mere jo mere han sælger. Derfor kunne man som udefrakommende godt fristes til at tro, at resourcerne er brugt på Magnento, da der pludselig vil åbne sig et nyt stort marked...

Udviklerne i den verden drives ikke af gods og guld men af lysten til at lave et stykke godt arbejde. 

Det var nu heller ik det jeg sagde, men de har jo muligheder for at få flere jobs og dermed bevise deres evner. Sådan har dem jeg kender det...

Derudover så er de ting du siger helt ude i hampen ... OsCommerce's kodebase er fra en tid hvor PHP ikke understøttede objekt orientering og hvor sproget generelt ikke var særlig vedudviklet, og det betyder at det rent teknisk ikke er nær så sexet at arbejde med ... derfor gider udviklerne ikke. Det er mere tilfredsstillende at arbejde på noget mere moderne.

Så jeg tror ikke dine konspirationsteorier leder til andet end at oplyse omverdenen om hvor lidt du har sat dig ind i den verden du bevæger dig i :)

Jeg ved det ik... Beskæftiger mig ik med det og kan kun sige det jeg får at vide fra andre. De udvikler i Magnento fordi de kan bruge det i deres eget job.

Og der er ingen teorier, det var blot spørgsmål...

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld det sene svar men ja jeg opdaterer ind i mellem men må da indrømme det sikkert ikke er tit nok og ind i mellem kan opdateringerne ikke implementeres da der er fortaget så masige ændringer i osCommerce at det bare ikke kan lade sig gøre enten for di koden der skal opdateres ikke "findes mere" eller fordi det efterfølgende ødelægger nogle funtioner.

Jeg har valgt osCommercefordi det er det system jeg kender jeg har arbejdet med det i flere år og måske er det ikke det bedste system mere men det har det været i mange år, i hvert fald det mest udbredte, derfor er det min overbevisning at det er bedre testet end nogen af de andre systemer. Ja det er ikke fejlfrit og det er sikkert heller ikke så moderne eller "smart kodet" men det virker og de fleste fejl og mangler er udbedret med tiden. Med Unique Free er det blevet endnu nemmere at komme igang da der er lagt mere end 100 undvidelser (contributrions) ind i pakken og det hele er sat op og konfigureret rigtigt efter installationen. Om resten af verdenen er ved at skifter væk fra det skal jeg ikke kunne udtale mig om, måske har du ret men nu er dette system i hvert fald lavet og om man så vil bruge det eller som resten af verdenen vil skifte til noget andet det er op til den enkelte.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:28

Om ikke andet synes jeg at det er ganske pænt af dig at bruge så meget tid på noget og så lægge det ud til gratis afbenyttelse. På trods af at jeg lige som Mikkel er større tilhænger af Magento, er osCommerce stadig en platform der bliver brugt af rigtig mange. 

Så fedt at du giver noget gratis væk Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 14:34

Jeg har også hørt meget godt om Magento men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at prøve og jeg kan ikke lige overskue at skulle investere ligeså mange timer igen om jeg har i osCommerce Big Smile

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:46

Det var da utroligt så negativ nogen kan være over noget som er gratis...!

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)