Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis webshop!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aaaaah kan det nu også være rigtigt? Yep du kan få en webshop helt og aldeles gratis du kan se hvordan den ser ud som standard her: www.uniquefree.dk og du kan downloade den seneste version her: http://www.uniquesystems.dk/forum/viewforum.php?f=25

Hvad er det så du får? I bund og grund får du en osCommerce 2.2 RC2a webshop men jeg har så brugt +1500 timer på at tilbasse den, finpudse den og søgemaskine optimere den, og i det hele taget gøre den mere bruger- og design venlig og lave en helt ny dansk oversættelse, og som om det ikke var nok så har vi et dansk support forum her: www.uniquesystems.dk/forum hvor du helt gratis kan få hjælp.

Hvorfor dælen forærer jeg det så væk? Kunne man måske fristes til at spørge! Dels er jeg en meget flik mand og dels så håber jeg så på at når du skal bruge et webhotel (http://www.uniquesystems.dk/hosting.htm) eller en betalingsgateway (http://www.uniquesystems.dk/betalingsgateway.htm) så vil du vælge Unique Systems som din leverandør, og på den måde vil jeg med tiden begynde at få lidt af min "investering" tilbage.

Dette er en løsning fuldt på højde med mange af de hostede løsninger der ellers koster rigtig mange penge hver måned. Men Unique Free er altså gratis og du er fri til at vælge det webhotel du ønsker så du kan reelt få en webshop for 10 kr. om måneden.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 02:03

Herfra de varmeste anbefalinger!, Kennith har blandt andet brugt overstående til at lave min shop www.sikkerhedseksperten.dk og hjælper mig stadig med at udvikle den.

Så bare se at komme igang, og hyr Kennith hvis du skal have hjælp!.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:06
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

2 ting...

1. Sørger du for at genskrive officielle OSCommerce patches så de passer til din fork?
  2. Hvorfor har du valgt at forke et system som resten er verden er ved at skifte væk fra?
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 06:10

Godt intiativ :)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 07:09

Har prøvet at lege med det - et rigtigt godt initiativ.

Bennie

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:41

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvorfor har du valgt at forke et system som resten er verden er ved at skifte væk fra?

Skyldes det ik blot at alle webshop leverandører har set en fidus. Ved at gøre Magnento bedre, kan man overtale alle til at skifte shopsystem, som jo giver $$$ i deres lomme. Når alle så mere eller mindre har skiftet, så udvikles OsCommerce igen, og så kan man overtale alle til at skifte tilbage, og igen score $$$ i lommen...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Skyldes det ik blot at alle webshop leverandører har set en fidus. Ved at gøre Magnento bedre, kan man overtale alle til at skifte shopsystem, som jo giver $$ i deres lomme. Når alle så mere eller mindre har skiftet, så udvikles OsCommerce igen, og så kan man overtale alle til at skifte tilbage, og igen score $$ i lommen...

Nej ... sådan arbejder opensource udviklere altså ikke. Beklager :o)

OsCommerce er primært dødt fordi dets base er en gang makværk og ingen har gidet fixe det. Når det er sagt er der jo stadig mange der bruger det, men nyudvikling er for nedadgåede.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Skyldes det ik blot at alle webshop leverandører har set en fidus. Ved at gøre Magnento bedre, kan man overtale alle til at skifte shopsystem, som jo giver $$ i deres lomme. Når alle så mere eller mindre har skiftet, så udvikles OsCommerce igen, og så kan man overtale alle til at skifte tilbage, og igen score $$ i lommen...

OsCommerce er primært dødt fordi dets base er en gang makværk og ingen har gidet fixe det. Når det er sagt er der jo stadig mange der bruger det, men nyudvikling er for nedadgående.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:14

Mikkel Mikjær Christensen:

OsCommerce er primært dødt fordi dets base er en gang makværk og ingen har gidet fixe det. Når det er sagt er der jo stadig mange der bruger det, men nyudvikling er for nedadgåede.

Du må indrømme der er en interesse konflikt. Dem der udvikler opensource, er typisk os dem der sælger webshopløsninger...

Og alle ved at en sælger tjener mere jo mere han sælger. Derfor kunne man som udefrakommende godt fristes til at tro, at resourcerne er brugt på Magnento, da der pludselig vil åbne sig et nyt stort marked...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Du må indrømme der er en interesse konflikt.

Nej på ingen måde.

Fashion-Seller:

Dem der udvikler opensource, er typisk os dem der sælger webshopløsninger...

Forkert.

Fashion-Seller:

Og alle ved at en sælger tjener mere jo mere han sælger. Derfor kunne man som udefrakommende godt fristes til at tro, at resourcerne er brugt på Magnento, da der pludselig vil åbne sig et nyt stort marked...

Udviklerne i den verden drives ikke af gods og guld men af lysten til at lave et stykke godt arbejde. 

Derudover så er de ting du siger helt ude i hampen ... OsCommerce's kodebase er fra en tid hvor PHP ikke understøttede objekt orientering og hvor sproget generelt ikke var særlig vedudviklet, og det betyder at det rent teknisk ikke er nær så sexet at arbejde med ... derfor gider udviklerne ikke. Det er mere tilfredsstillende at arbejde på noget mere moderne.

Så jeg tror ikke dine konspirationsteorier leder til andet end at oplyse omverdenen om hvor lidt du har sat dig ind i den verden du bevæger dig i :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)