Hej, Jeg har anvendt regnskabsprogrammet Aesiras som indtil 30/9 var gratis for mig at anvende. Dvs. det har jeg lige fundet ud af, for da jeg loggede ind stod der pludselig at mine licensnøgler var udløbet og skulle fornyes... det ville jeg så gøre, men ser så, at det åbenbart ikke er gratis længere, men skal koste 99,- pr måned for regnskabsdelen - lidt overraskende når man ikke har fået noget info omkring. Nu er spørgsmålet så, skal jeg forny disse licenser og så bare betale 99,- pr måned eller skal jeg finde noget helt andet? Hvad ville I gøre? Er der evt. nogen som kender Aesiras, men også kender andet programmer og derved kan sige sammenhængen i det og hvad der er bedst? Jeg synes jo netop at Aesiras havde rigtig mange features. Min næste frustration er også lidt, hvad gør man hvis man starter op i noget nyt? Normalt dannes der jo bare primoposteringer fra år til år, men det kan jeg jo ligesom ikke hvis jeg starter i et nyt program. Ligenu kan jeg slet ikke se noget som helst i Aesiras, alt er blankt, sikkert indtil man opdatere licensnøglerne jo. Bare typisk, er virkelig uheldig. Var endelig opsat på der nu skulle ske noget og så kommer jeg ind og ser det. Hilsen Githa |
For at kunne guide dig, har vi behov for at vide hvilke dele / features i dit nuværende regnskabsprogram, som du bruger...(lagerstyring etc.)
Ellers får du 1000 svar :-)