Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram, hvilket?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har anvendt regnskabsprogrammet Aesiras som indtil 30/9 var gratis for mig at anvende. Dvs. det har jeg lige fundet ud af, for da jeg loggede ind stod der pludselig at mine licensnøgler var udløbet og skulle fornyes... det ville jeg så gøre, men ser så, at det åbenbart ikke er gratis længere, men skal koste 99,- pr måned for regnskabsdelen - lidt overraskende når man ikke har fået noget info omkring.

Nu er spørgsmålet så, skal jeg forny disse licenser og så bare betale 99,- pr måned eller skal jeg finde noget helt andet? Hvad ville I gøre? Er der evt. nogen som kender Aesiras, men også kender andet programmer og derved kan sige sammenhængen i det og hvad der er bedst?

Jeg synes jo netop at Aesiras havde rigtig mange features. Min næste frustration er også lidt, hvad gør man hvis man starter op i noget nyt? Normalt dannes der jo bare primoposteringer fra år til år, men det kan jeg jo ligesom ikke hvis jeg starter i et nyt program. Ligenu kan jeg slet ikke se noget som helst i Aesiras, alt er blankt, sikkert indtil man opdatere licensnøglerne jo.

Bare typisk, er virkelig uheldig. Var endelig opsat på der nu skulle ske noget og så kommer jeg ind og ser det.

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 21:14

For at kunne guide dig, har vi behov for at vide hvilke dele / features i dit nuværende regnskabsprogram, som du bruger...(lagerstyring etc.)

Ellers får du 1000 svar :-)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Hej

Jeg synes umiddelbart ikke at 100kr om måneden er mange penge for et regnskabsprogram, så hvis du er tilfreds med det, synes jeg bare du skal fortsætte med det. Jeg tror ikke du kan spare så meget, hvis du skifter.

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 21:22

Christian Anders Jørgensen:

For at kunne guide dig, har vi behov for at vide hvilke dele / features i dit nuværende regnskabsprogram, som du bruger...(lagerstyring etc.)

Ellers får du 1000 svar :-)

Sorry, ligenu er hjernen tusind andre steder fordi det ikke lige var det der var brug for :-(

Egentlig er det ligegyldigt med alt det lagerstyring osv. Aesiras jo, det kan alle de ting, men jeg bruge det ikke, for jeg har ikke haft tid til at oprette alle mine varer i systemet. Så jeg laver altid først en faktura i excel og den bogfører jeg bare ind i en debitor kladde. Kreditorfakturaer bogfører jeg ind i en kreditor kladde. Betalinger i en betalingskladde - her udligner jeg jo så debitor eller kreditor med betalingsposten jeg sætter ind.

Så bare det kan udregne moms og rubrik a-c og alt det halløj der...

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 21:24

Malte Hvid:

Hej

Jeg synes umiddelbart ikke at 100kr om måneden er mange penge for et regnskabsprogram, så hvis du er tilfreds med det, synes jeg bare du skal fortsætte med det. Jeg tror ikke du kan spare så meget, hvis du skifter.

Nej jeg synes heller ikke 100 kroner er meget sådan set, men jeg er skuffet over jeg intet har fået af info om, at nu udløber det og nu skal det til at koste penge... men lad nu det ligge.

Jeg ved ikke om jeg er helt tilfreds eller jo det er jeg, men synes det kan være svært at få hjælp til tider, da ikke ret mange kender systemet og f.eks. koster det ekstra hvis det skal kunne ses andre steder end lige på en enkelt computer osv.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 21:26

Det er da også vildledende så det basker så jeg ville skynde mig at anbefale andre IKKE at bruge det.

Jeg bruger selv Summasummarum, prisen er ca. den samme som for C5 Light - et par tusind. Eller to års abonnement hvis man er af typen som hellere vil betale mere over lang tid.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Hvis du gerne vil have et program som mange kender og er nemt at få hjælp til, så synes jeg at du skal vælge Economic (.dk). Det er der RIGTIG mange der bruger og de herinde er folk altid flinke til at hjælpe. Jeg tror at deres "basis" model koster 150kr om måneden.

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 21:32

Jeg har kigget en del på Summa, men kan umiddelbart se jeg skal op i den største udgave for at kunne trække de samme type lister ud som jeg har kunne i Aesiras indtil nu...

Synes det er øv at skulle have en månedsudgift hos E-conomic, den kiggede jeg også en del på, men er bange for 2000 posteringer om året ikke er nok, da jeg bogfører i flere kladder (debitor, kreditor, diverse, betaling).

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 21:42

Jamen hvad behov har du?

Der er også Mamut, som har mulighed for integreting med deres egen webshop

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:12

Hej Githa

Jeg syndes det står rimelig klart på hjemmesiden, at man henter en prøveversion, men lad det nu ligge.

Der er aktuelt ved at blive opbygget et forhandler net over hele landet med Aesiras.

Af fordele kan nævnes at det kan tilpasses stort se efter dine behov, import delen er let at arbejde med, samt der er realtime tinegration til webshop, det får du ikke så mange steder. Du kan køre med Aesiras på en pc, og får du efterfølgende behov for at det skal hostes online med flerbruger adgang er der også mulighed for det.

Men som sagt er det vigtigeste, at du gør op med det selv hvad er dine behov.

Undertegnede er forhandler af Aesiras

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)