Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For fanden da......

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke været mange dag på Amino.

Det er dog helt vildt så meget ekspertise der ligger her. Dette er en totalt umotiveret "applaus" til alle jer raske Aminoer, der ligger så meget sjæl, hjerteblod og kræfter i at hjælpe andre på vej.

Det er muligt at politikerne har det evigt gyldige tilbud på, hvad demokrati er - men det er vand ved siden af dette.

Fortsæt alle - og mange tak

Bennie

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 21:02

Hehehe :-)

Godt at du kan bruge de råd og informationer, som du får herinde! Der er en god give-and-take kultur herinde.. nogen gange ved man noget om et bestemt emne og fortæller løs om det, og andre gange har man behov for at få viden på et andet område, og spørger løs og får svar.. så det er fedt! :-)

God weekend :)

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:06

Jamen Christian.

Er det ikke helt vildt, at der er samlet så meget posivitet på ét sted. Med risiko for at blive fejlplaceret, vil jeg da mene at f.eks. Dansk Folkeparti kunne lære meget af, at komme her.

Bennie

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:10

Bennie Larsen:

Jamen Christian.

Er det ikke helt vildt, at der er samlet så meget posivitet på ét sted. Med risiko for at blive fejlplaceret, vil jeg da mene at f.eks. Dansk Folkeparti kunne lære meget af, at komme her.

Bennie

Så nu skal man også høre på Anti-DF propaganda har inde? Jeg syntes da det er smukt du kommer her ind og lovpriser den gode positive stemning, men så lige mellem sidebenene får svinet ca 1/8 af alle danske stemmeberettigede til.

Var det ikke demokratiet og frihed du lige slog på trommen for?

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 21:11

Jo det er skønt!

Så skulle du prøve at tage med til næste Aminotastic arrangement - det var ovenud positiv stemning sidst jeg var med! :) (Der går dog nok lidt tid før næste omgang kommer)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:14

Kristoffer W Hansen:

Bennie Larsen:

Jamen Christian.

Bennie

Så nu skal man også høre på Anti-DF propaganda har inde? Jeg syntes da det er smukt du kommer her ind og lovpriser den gode positive stemning, men så lige mellem sidebenene får svinet ca 1/8 af alle danske stemmeberettigede til.

Var det ikke demokratiet og frihed du lige slog på trommen for?

Undskyld Kristoffer.

Det var nu ikke ment på den måde. Det var meget mere generelt. Det ku ligeså godt have været Mærsk, Dronning Margrethe den II, eller for den sags skyld Paven af Rom.

Det jeg mente var, at der er uudtømmelige resourcer herinde.

Håber ikke at jeg har trådt dig over tæerne - det var bestemt ikke min mening.

Bennie

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:47

Velkommen til Bennie,

Det er altid rart at læse når nogen virkelig er glade for den tid og energi man bruger herinde Geeked

/Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)