Jeg prøvede at kontakte dem på et tidspunkt, men for mig lød det som om at man skulle betale et rimeligt højt gebyr bare for at kunne tilføje en kampagne.
Google, Yahoo og Facebook deler gratis rabatkoder ud, men OpenAdExchange tager penge bare for at oprette sig
Nogen der har erfaringer, positive som negative og hvordan er prisniveauet?
Og fik faktisk besked indirekte "Vi er ikke store nok til det er sjovt" - Lidt alá vi mangler medier.
Tror de skal have et par måneder mere før det begynder at blive sjovt.
Jeg synes også at det er de samme 10 annoncer der kører i ring. Medierne kan da umuligt tjene det samme, som hvis de brugte Google annoncer istedet for de må da få meget færre klik på disse annoncer.
Og fik faktisk besked indirekte "Vi er ikke store nok til det er sjovt" - Lidt alá vi mangler medier.
Tror de skal have et par måneder mere før det begynder at blive sjovt.
Jeg synes også at det er de samme 10 annoncer der kører i ring. Medierne kan da umuligt tjene det samme, som hvis de brugte Google annoncer istedet for de må da få meget færre klik på disse annoncer.
Det er fuldstændig korrekt. Det er dog lækkert, at der er nogle, som prøver at tage kampen op mod Google Adsense i Danmark.
Der er især nu en stor mulighed for annoncører at få billig reklame på nogle af DK's største medier. Hvis jeg var annoncør ville jeg prøve det af med det samme.. Der er nemlig ikke så mange annoncører, så klikprisen er forholdsvis lav..
Problemet ligger bare i hvor lang tid medierne vil lade OpenAdExchange reklameblokke stå på deres sider, når de taber penge på det.. IMO skal OAX have flere annoncører i gang på netværket hurtigst muligt..
Vi kører nogle OpenAdExchange kampagner for vores kunder, det er primært branding kampagner, og det har virket rigtig godt i samarbejde med Google AdWords ligesom Display Advertising generelt gør.
Mange af de store sites er med, og der er mulighed for at hente en masse kvalitets trafik, hvis det bliver brugt rigtigt.
Vi kører nogle OpenAdExchange kampagner for vores kunder, det er primært branding kampagner, og det har virket rigtig godt i samarbejde med Google AdWords ligesom Display Advertising generelt gør.
Mange af de store sites er med, og der er mulighed for at hente en masse kvalitets trafik, hvis det bliver brugt rigtigt.
Nedenstående websider deltager blandt andet:
Berlingske Ekstra Bladet ErhvervsBladet Politiken
Fungerer det ligesom Adwords, når man er tilmeldt. Kan man logge ind og styre sine kampagner mm.
Nedenstående websider deltager blandt andet:
Berlingske Ekstra Bladet ErhvervsBladet Politiken
Fungerer det ligesom Adwords, når man er tilmeldt. Kan man logge ind og styre sine kampagner mm.
Jeps. AdWords systemet er selvfølgelig meget mere uddybet og avanceret, men i bund og grund er det samme idé der ligger bag.
men OpenAdExchange tager penge bare for at oprette sig
Dette er altså ikke korrekt... Det er helt gratis at oprette kampagner i Open Adexchange. Det kan selvfølgelig være tilfældet at er bureau har taget "oprettelsesgebyr" for Open Adexchange.
Open Adexhange kan sammenlignes lidt med Goolge's indholdsnetværk. Med Open Adexchange bliver din annonce udelukkende eksponeret på de store nyhedssitets mm. Du sikre dig derved at din annonce ikke bliver vist på MFA (Made for Adsense) sites.
Vores erfaringer er at Open Adexchange besøgende, generelt er billigere end besøgende fra Google's indholdsnetværk, men volumen af besøgende er naturligvis ikke ligeså stor.
Hvis man skal annoncere med Open adexchange, så skal det på nuværende tidspunkt, være igennemt et bureau. I kan læse mere om Open Adexchange her
men OpenAdExchange tager penge bare for at oprette sig
Dette er altså ikke korrekt... Det er helt gratis at oprette kampagner i Open Adexchange. Det kan selvfølgelig være tilfældet at er bureau har taget "oprettelsesgebyr" for Open Adexchange.
Open Adexhange kan sammenlignes lidt med Goolge's indholdsnetværk. Med Open Adexchange bliver din annonce udelukkende eksponeret på de store nyhedssitets mm. Du sikre dig derved at din annonce ikke bliver vist på MFA (Made for Adsense) sites.
Vores erfaringer er at Open Adexchange besøgende, generelt er billigere end besøgende fra Google's indholdsnetværk, men volumen af besøgende er naturligvis ikke ligeså stor.
Hvis man skal annoncere med Open adexchange, så skal det på nuværende tidspunkt, være igennemt et bureau. I kan læse mere om Open Adexchange her
Hovedsagen er at det koster penge at starte op, da man kun kan gøre det via et bureau, som tager penge for det. Så lidt korrekt er det jo, det jeg skriver
Du kan du sige, men for at tage os selv som eksempel, så tilbyder vi gratis opstart af Open Adexchange(og andet PPC) og vil tro størstedelen af dem som tilbyder OAX, også tilbyder gratis opstart - uden at vide det.
Når det så er sagt, så ville jeg bare understrege at Open Adexchange ikke selv har nogen form for "opstartsgebyr - Og derfor ville jeg aflive nedenstående myte:
Nicolaj:
Google, Yahoo og Facebook deler gratis
rabatkoder ud, men OpenAdExchange tager penge bare for at oprette sig