Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OpenAdExchange - Erfaringer?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet det nogle måneder med reklamer for proteinpulver og kreatin og det var absolut ikke en succes, gave et fint underskud hver måned og en del klik men næsten ingen salg. Havde ellers "prof bureau" til at stå for det. Så vi har droppet det igen, da det ikke lader til at folk er i stor nok købemode.

Pengene og tiden er givet meget bedre ud på andre medier ihvertfald efter mine erfaringer.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

adwordsproblem:

Har prøvet det nogle måneder med reklamer for proteinpulver og kreatin og det var absolut ikke en succes, gave et fint underskud hver måned og en del klik men næsten ingen salg. Havde ellers "prof bureau" til at stå for det. Så vi har droppet det igen, da det ikke lader til at folk er i stor nok købemode.

Pengene og tiden er givet meget bedre ud på andre medier ihvertfald efter mine erfaringer.

Dejligt med nogle flere erfaringer hvertfald... :) Dog kedeligt at det ikke virkede for jer...

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved dette er en ældre tråd, men vil lige høre om der er nogle der har et par opdaterede erfaringer med OpenAdExchange?

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der fokuseres alt for meget på at måle konverteringer og for lidt på branding. Man er nødt til at kende sin målgruppe, hvem er initiativtager, hvem søger information, hvem køber produktet, hvem bruger produktet osv. Hvis man vil være helt sikker på, at man bare dukker lidt op i hovedet på folk, når behovet opstår, så skal der branding til, og det når man altså kun, hvis man indtænker branding i sin markedsføringsplan. Der skal allokeres nogle penge, og ja det er dyrt, men det betaler sig hjem igen med tiden, når virksomheden først er blevet kendt i folks bevidsthed.

Start først med at undersøge om jeres målgruppe i det hele taget læser de pågældende medier, der er tilgængelige via Open AdExchange - hvis ikke er det nonsens at markedsføre der. Hvis målgruppen findes der, så kan man nå rigtig mange mennesker via dette medie på relativ kort tid, og på den måde få skabt awareness for sin virksomhed.

Hvis man ønsker at måle effekten af en brandingkampagne, så kommer man ingen vejne med at kigge på omsætningstal - det er kendskabsgraden, der skal måles på, og den finder man kun ved at spørge folk, og sammenligne resultatet før kampagnen med resultatet efter kampagnen.

Du kan også vælge at lave en kampagne i TV2 lokalt, det giver god effekt allerede første gang, man søsætter en kampagne.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)