Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returret på E-shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

De fleste fysiske butikker har en politik om, at de ikke tager nedsatte varer retur. Men hvordan er man stillet med en E-shop? Skal man give min. 14 dages returret på samtlige varer, inkl. dem der er nedsatte?

Det er ikke fordi jeg oplever det som et problem p.t., men det var blot en tanke Indifferent

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der står på deres hjemmeside, at de har 14 dages returret, så er det naturligvis gældende. Hvis ikke så er de ikke juridisk forpligtet til at tage det tilbage.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:

De fleste fysiske butikker har en politik om, at de ikke tager nedsatte varer retur. Men hvordan er man stillet med en E-shop? Skal man give min. 14 dages returret på samtlige varer, inkl. dem der er nedsatte?

 

Yep - Der er returret på stort set alle varekøb ved fjernhandel BORTSET fra specielt fremstillede varer, hvor kunden så aktivt skal acceptere at fortrydelsesretten bortfalder. Man kan ikke lade returretten bortfalde på nedsatte varer ved fjernhandel.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hvis der står på deres hjemmeside, at de har 14 dages returret, så er det naturligvis gældende. Hvis ikke så er de ikke juridisk forpligtet til at tage det tilbage.

Det er ikke korrekt Michael.
Ved fjernhandel (e-handel) er der 14 dages returret. Bliver kunden ikke informeret om denne 14 dages returret i forbindelse med handlen, kan returretten forlænges i op til 3 måneder.

 

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ThomasVJ:
Yep - Der er returret på stort set alle varekøb ved fjernhandel BORTSET fra specielt fremstillede varer, hvor kunden så aktivt skal acceptere at fortrydelsesretten bortfalder. Man kan ikke lade returretten bortfalde på nedsatte varer ved fjernhandel

Tak, Thomas! Smile

Jeg vil bare lige være sikker. Det er jo lidt surt, hvis man har solgt et nedsat produkt og fjernet det fra shoppen. Hvorefter man så skal til at genoprette det igen.

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:

Jeg vil bare lige være sikker. Det er jo lidt surt, hvis man har solgt et nedsat produkt og fjernet det fra shoppen. Hvorefter man så skal til at genoprette det igen.

Har du ikke mulighed for at deaktivere produkter i din shop uden at slette dem helt?

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det har jeg. Men nogen gange har jeg været lidt hurtig på optrækkeren i min oprydningsiver Wink

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)