Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til Branchelink.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg sidder og nørkler med siden http://www.branchelink.dk - Det er et projekt, som har stået stille i et godt stykke tid. Jeg har nu fået lov til at se, om jeg kan videreudvikle siden. Der er sket en masse på salgssiden af sitet, men jeg vil rigtig gerne høre, hvad I synes om siden; dens funktionalitet og potentiale.

Jeg tager imod alle kommentarer, forslag o.lign. med kyshånd - hold jer endelig ikke tilbage!

Hvis der er formuleringer på siden, I mener kunne være skarpere, så hører jeg også gerne fra jer.

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12

Meget simpel side. Synes i burde lave en kontakt formular under kontakt.

Dit link gratis fremhævning på prøve, på forsiden virker ikke.

Du burde lave en footer også.

Lidt seo, så burde du skrive dine titler om.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:51

Denne side står der dette over 200.000 månedlige besøgene http://www.branchelink.dk/branche.nsf/AboutUs/41

http://www.fdim.dk/?pageid=84 og jeg har klikket rundt på denne liste og jeg kunne ikke se jer , jeg er rimeligt træt , af at folk der pralere med mere end de kan dokumentere , jeg ved vidste det er rigtigt i har over 200.000 månedligt besøgene kan i tjene de penge 8000 kr. det koster at komme på denne liste mange gang igen og i kan sætte jeres annonce priser op.

Mine alarmklokker springer dog frem , når tallene er så store uden du ,fremsætter med direkte dokumentation på siden at tallene er rigtigt , jeg tror du taber flere kunder end du vinder ,om de er rigtige eller ej , vidste du ikke fremviser nogle dokumentation på tallene

Vidste i følger med i medierne , er der mange annonce portaler , der skriver lidt høje tal .

Lidt mere dokumentation på tallene på siden og i har mange kunder der vil betale for en annonce hos jer Smile

Håber i kan bruge det til noget for ærlighed får i flest kunder på længere sigt Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:41

Siden er meget nem at finde ud af

forsøgte ved 3-4 forskellige brancher at klikke på linket til dgs - men ingen af stederne kom man direkte til kortet, eller oplysninger om brancen

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:02

Mikael christiansen:

Denne side står der dette over 200.000 månedlige besøgene http://www.branchelink.dk/branche.nsf/AboutUs/41

http://www.fdim.dk/?pageid=84 og jeg har klikket rundt på denne liste og jeg kunne ikke se jer , jeg er rimeligt træt , af at folk der pralere med mere end de kan dokumentere , jeg ved vidste det er rigtigt i har over 200.000 månedligt besøgene kan i tjene de penge 8000 kr. det koster at komme på denne liste mange gang igen og i kan sætte jeres annonce priser op.

Mine alarmklokker springer dog frem , når tallene er så store uden du ,fremsætter med direkte dokumentation på siden at tallene er rigtigt , jeg tror du taber flere kunder end du vinder ,om de er rigtige eller ej , vidste du ikke fremviser nogle dokumentation på tallene

Vidste i følger med i medierne , er der mange annonce portaler , der skriver lidt høje tal .

Lidt mere dokumentation på tallene på siden og i har mange kunder der vil betale for en annonce hos jer Smile

Håber i kan bruge det til noget for ærlighed får i flest kunder på længere sigt Smile

Hej Mikael

Jeg forstår udemærket din frustration. Jeg har nu undersøgt sagen og det viser sig, at der er noget jeg må have misforstået. Da jeg skrev teksten på den side, du omtaler, havde jeg spurgt én af de andre, hvor mange besøgende siden har. Nu har jeg selv fået adgang til Google Analytics hvor det viser sig, at tallet nærmere er 10.000 unikke besøgende om måneden.

Jeg burde selv have fulgt op på det tidligere.

Venlig hilsen

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 19:59

Lidt feedback;

Start med at find en troværdig samarbejdspartner du kan smække ned i bunden af sitet. Et firma der udstråler troværdighed.

...i samarbejde med nogle firmaer vi kender. Så kigger folk hurtigere hen over tallene. Men ellers rigtigt som sagt tidligere: Pas på med forkerte tal.

Ellers læg en chart.dk på dit site - så folk selv kan se med egne øjne hvor mange du faktisk har.

Hvorfor ikke lave det om til et "pay per click" ? Og lad firmaerne betale som en webshop med mikrobetaling? De 400 kr pr år lugter af at du ikke har så meget trafik på sitet. Ergo, lad kunderne betale for hvad de får. Husk at læg nogle referencer ud.

FIrma x: vi benytter ...fordi vi ... og vores udbytte er ....og vi er noget så glade osv.

Endelig: skrive indhold til portalen, så du kan trække mere trafik til. Beskriv de enkelte brancher - så søgemaskierne har mere at kigge på hos dig.

God Jagt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)