Har du meget ret i! |
Og Simon, det er så her du giver en uforbeholden undskyldning, eller tager en ufrivillig pause fra Amino i 1 måned.
Valget er dit...
Dbh Martin
Har du meget ret i! |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Og Simon, det er så her du giver en uforbeholden undskyldning, eller tager en ufrivillig pause fra Amino i 1 måned. |
Med den opførsel her så har du sådan cirka stemt dig selv ud af fællesskabet her på Amino - Det ligner på ingen måde noget at svine folk til på den måde! Smut du ud i efterårskulden og træk noget frisk luft, gå en tur med hunden, støvsug bilen, puds cyklen eller kløv noget brænde og kom så igen når du kan se POSITIVT på andre folk her på Amino i stedet for at være SÅ FUCKING NEGATIV for at blive i dit eget sprogvalg. Her på Amino taler vi pænt og høfligt til hinanden og behandler andre som vi gerne vil behandles. - Jeg tvivler på at du ville opføre dig sådan hvis du stod overfor vedkommende. En uforbeholden undskyldning er så sandelig på sin plads fra din side af!
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Men så vil jeg gerne sige undskyld. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
En undskyldning kan rette op på meget, så du er velkommen på Amino :-) |
Nu er det ikke for at røre unødigt i lorten, men stod den undskyldning virkelig mål til forseelsen? Hvis jeg var Lone (hvilket jeg jo teknisk set i øvrigt er), så ville det altså være en rimelig flad fornemmelse, at få kastet den våde klud af en undskyldning i aben, efter at være blevet pisset i både håret og munden, uden på nogen måde at have inviteret til det. Hun stillede et fucking legitimt spørgsmål - og fik svar. Sagen var lukket, og så kommer Simon ind fra højre og spiller Fandango med pigsko på.
|
Hej Lone, Jeg har desværre brugt mine karma stjerner for i dag. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det er jeg tildels enig i. Det skal dog siges at det var mig der anmeldte Simons indlæg da jeg virkelig synes han gik over stregen, og det er noget af den værste opførsel jeg længe har set på Amino. Jeg synes Anders rammer rigtig godt med hans sætning: citat: Jeg tvivler på at du ville opføre dig sådan hvis du stod overfor vedkommende Det er sjovt som nogle kan blæse sig op når de ikke skal se personen i øjnene. |
Langt de fleste brugere på Amino er flinke og rare mennesker, men en gang i mellem er der nogen der flipper ud. |