Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Proteinbaren.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har for nyligt åbnet hjemmesiden www.proteinbaren.dk. Som navnet antyder sælges der en lang række forskellige proteinbars.

Det går planmæssigt med siden men jeg vil alligevel gerne lige høre alle Jer kloge Aminoer om i støder på nogle alvorlige fejl eller andet som jeg burde kigge på.

Jeg vil blive meget glad hvis i gad bruge 2 minutter på at kigge på siden og lige give lidt feedback!

På forhånd tak!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:45

Jeg syntes der er lige lovlig mange elementer på forsiden, jeg bliver helt forvirret.

Lav en forenkling der viser hvor mange proteinbars man får for x antal kr.

Eller vis pris / pr. protein bar.

I henvender jer til den halv profesionnelle fitness udøver, har i overvejet at bruge noget tekst og forklaring så begynderen også har en mulighed for at finde ud af hvad han skal købe ?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:46

Jeg er af den opfattelse, at bestemt bør fjerne din "rabatkode mulighed" i indkøbskurven. - Jeg ville omgående kontakte dig for at få rabat - for når andre kan, kan jeg vel også.

Og så vil jeg anbefale dig at få betalingskort som en betalingsmulighed - Både dankort og de andre. Du reklamere jo med det.

Jeg blev 'fanget' i at min testordre pludselig røg afsted. Slet den lige - det var 'test' der bestilte. Embarrassed

Der mangler tekst under 'Handelsvilkår', men det ved du vel.

Men ellers synes jeg at den er ret overskuelig, især hvis du fjernede en masse produkter på forsiden, så man ikke skulle scrolle - jeg tror godt at du alligevel vil få solgt en masse.

Du skriver: "Proteinbaren.dk har som mål at føre Danmarks bedste og største udvalg af proteinbars."
Jeg ville foretrække: "Proteinbaren.dk har som mål at føre Danmarks bedste og største udvalg af proteinbars."
Som jeg plejer at sige: Pyt med jeres mål, vis mig, hvad I er.

Held og lykke med shoppen.

Mvh www.shopnord.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:52
Fra Humlebæk
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:15

Hej

Super fin siden, ende nok med at købe lidt derinde.

Men forstår ikke din besked om levering..

På venstre side af dit site står "leveringstid 1-3 dage"

På højre side af dit site står der "Dag til dag levering"

Virker lidt forkert..

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 21:41

Jeg kører en kampagne om 1-2 uger, hvor jeg tilbyder et gratis e-tjek. Er det noget du vil være interesseret i?

E-tjekket ender ud i en rapport, der bl.a. omhandler emner som SEO-venlighed, brugervenlighed mv.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Århus C
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:20

Tak for Jeres feedback på siden!

Generelt fornemmer jeg at der er for mange varer på forsiden. Det må jeg lave om på.

@Knud S.: Siden modtager stort set alle former for betalingskort. Det fremgår af boksen i venstre side som altid er synlig, og i købsprocessen kan man vælge enten bankoverførsel eller  betalingskort.  Så ved ikke om du har overset det eller om det er meget utydeligt?

I toppen af siden og i footeren er der link til handelsvilkår, sammen med kontakt osv. Der står info om bestilling, betaling, levering, fortrydelsesret mv....? Vil du have handelsbetingelser under bestillingsprocessen?

Jeg sletter din test-ordre :)

@Nikki: Ja det bør nok lige ensrettes lidt :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:09

Hej igen,

Ud over vare, mener jeg også de andre elementer som du havde på forsiden :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:05

Hej Jesper

Jeg kan helt vild godt li at man både kan se leveringstid og fragtpris allerede på forsiden. Det er et stort plus. En mindre detalje er at du henviser til http://www.proteinbaren.dk, både i dit indlæg og i banneret på din side, men man bliver altså automatisk redirected til http://proteinbaren.dk. Det virker lidt forkert i mine øjne.

Held og lykke med sitet Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:58

Hej Jesper

Tillykke med åbningen. Jeg synes at det er en super fin shop men jeg er jo også enormt farvet Wink

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)