På alle tænkelige måder! Jeg snakker ikke kun om den virksomhed, der oprindeligt har oprettet denne tråd. Men den flash-udarbejdende virksomhed, der på et tidspunkt blev bragt på banen. Denne virksomhed bidrager jo nemlig ikke umiddelbart til denne "cowboyverden" - som du kalder det. Og det er denne virksomhed, Hr. Lundsby, tilsyneladende ikke har meget til overs for - hviket naturligvis er fair. Det er bare ikke smart at komme med sådanne ligegyldige og nedladende udtalelser overfor en virksomhed, når man selv er hovedet i en virksomhed, og ens udtalelser associeres direkte med firmaets.
|
Anders Hyldig:Det er bare ikke smart at komme med sådanne ligegyldige og nedladende udtalelser overfor en virksomhed, når man selv er hovedet i en virksomhed, og ens udtalelser associeres direkte med firmaets.
Jeg syntes det er rigtigt smart! Det fortæller mig at jeg rolgt kan henvise folk uden at risikere de bliver taget i røven, det viser at han brænder for hvad han laver når man ser frustrationen skinne igennem.
Generelt er det kun konkurrenter der kan have noget imod at hardcore profilerne herinde går ind og anbefaler sig selv på denne her måde.
Og det var så mit tegn til at stikke tudekiksen ind og komme videre inden vi ender i en flamewar :)
Bliv gratis medlem