Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre end Danaweb og Skandiaweb

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa.

Tjek lige denne ud www.web4rent.dk

Der er alle featers med og det er billigt. Og jeg kan ændre design efter 2 år, så skal igen ikke ud og købe ny side igen efter 2 år, når den alligevel er forældet...

Det kan du sgu ikke andre steder, og mon ikke de er til at forhandle lidt med....

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes ikke det lyder så billigt. 1000kr om måneden er alligevel en pæn sjat.

Du bliver udstyret med en standard design skabelon og får så vidt jeg kan se intet gratis hjælp til at sætte dit site op. 

Reelt set får du intet andet end blot et Umbraco abonnement og et webhotel. For dette mener jeg ikke 12.000 kr om året er billigt!

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:40

I forhold til de feateres du for de 2 andre steder, og ikke mindst at du kan ændre dit design sammen med en webdesigner hvert 2 år, gør det sgu billigt. Så skal du ikke ud og have det nyt design hele tiden....

Jeg synes bare det er smart, men overvejer da stadig lidt, netop pga prisen.... Vil gerne have en proffesionel side, i stedet for skandiaweb som alle ligner hinanden...

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:05

Det ligner en statisk hjemmeside... 995 kr. pr. mdr? Ouch.. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

proffesionel hjemmeside:

Hejsa.

Der er alle featers med og det er billigt. Og jeg kan ændre design efter 2 år, så skal igen ikke ud og købe ny side igen efter 2 år, når den alligevel er forældet...

Det kan du sgu ikke andre steder, og mon ikke de er til at forhandle lidt med....

-- og mon du ikke på en eller anden måde er forbundet med firmaet allerede?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:55

Det kan vi gøre meget billigere og bedre, dem må du endelig ikke købe et site af dem.

Vores tjeneste koster 150 kr. pr. måned, og inkl. hosting, tlf. support og alskens herligheder!!!

Så skal der selvfølgeligt laves et design, det gør vi til en fast pris på 5.000 kr. (WOW)

Når men "Talk is cheap" og jeg skrev jo ikke alene at vores tilbud er meget billigere, men også at det er meget bedre, og den bedste måde at vise dette på er igennem referencer, så her er de to seneste sites vi har sat i produktion:

http://www.redcarpetsoftware.com

http://www.thecolorclub.net

Det skal dog retfærdighedsvist nævnes, at det er ColorClub selv, der har stået for deres design, det kan de nemlig med vores system, der skal de ikke spilde tid og penge på programmørtimer, bare fordi der ændres i layoutet, det har de helt selv styr over via vores drag-n-drop editor.

Så hvis du allerede har lagt en ordre hos web4rent, så skynd dig at annullere den, og køb et site af os istedet, det bliver du meget glædere for både på kort og længere sigt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:30

Rasmus Hoeks:
Synes ikke det lyder så billigt. 1000kr om måneden er alligevel en pæn sja

Og 950 kr for Google Analytics?

Hvor meget plads og trafik får man får de 1000 kr/mdr? Det mangler jo også.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 19:17

proffesionel hjemmeside:

Hejsa.

Det virker da godt nok som noget bras. Og er der en grund til at man ikke skulle tro at du har lavet det/arbejder for dem?

Du oprettede en profil og straks oprettede du denne reklame? Hmm, mystisk...

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:45

Hej

Jeg skriver fordi at jeg gerne vil tilbyde dig at få lavet en hjemmeside inkl. CMS

til 4,500, og det er en engangspris. I stedet for du skal betale 12.000 kr om året for en hjemmeside,

samtidig med det får du vores Dansk Sproget CMS så du kan opdatere og ændre billeder selv, uden det skal koste dig noget.

Med Venlig Hilsen

Victor Reyes Heitmann

mob. 31 52 60 19

www.scandiwebdesign.com

Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:58

flot hjemmeside du har, dog tror jeg ikke helt på det koncept. Lidt for dyrt pr. mdr...Max 99,- hvis du skal kunne konkurrer.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)