Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre end Danaweb og Skandiaweb

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg synes er mest sjovt at man laver overskriften "Bedre end Danaweb og Skandiaweb" Hvem er egentlig ikke det Stick out tongue De er dog gode til at tjene penge, og det er vel egentlig det at have en virksomhed går ud på?

Men ja det er den type virksomheder som sætter en lav standard uden at køberen faktisk ved det.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:00

Alle kan næsten slå det er da ingen udfordring , de laver kun standard hjemmesiden , vis du ønsker ekstra over 100 sider koster det , vidste din side vokser over  xxx  sider  for hjemmesiderne er mangelfulde jeg synes da godt , man kan oplyse alle ting.

Ellers er dette her et super godt  forum dette her  , med alle de gode amino.dk der kan hjælpe en at lave en hjemmeside langt  billigere , anbefaler tit dette her forum til mine vener Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 12:26

Mikkel Mikjær Christensen:

ahyldig:

Man kalder simpelthen ikke en konkurrent (eller hvad du nu vælger at kalde dem) for ubegavede og siger at man bliver pinligt berørt over deres arbejde. Det her er hverken 0. klasse eller kommunalvalg (hvilket jo i øvrigt er en god sammenligning) og det ødelægger fuldstændig den troværdighed, det ellers lader til, du har formået at skabe her på Amino.

På ingen måde!

...

På alle tænkelige måder!

Jeg snakker ikke kun om den virksomhed, der oprindeligt har oprettet denne tråd. Men den flash-udarbejdende virksomhed, der på et tidspunkt blev bragt på banen. Denne virksomhed bidrager jo nemlig ikke umiddelbart til denne "cowboyverden" - som du kalder det. Og det er denne virksomhed, Hr. Lundsby, tilsyneladende ikke har meget til overs for - hviket naturligvis er fair. Det er bare ikke smart at komme med sådanne ligegyldige og nedladende udtalelser overfor en virksomhed, når man selv er hovedet i en virksomhed, og ens udtalelser associeres direkte med firmaets.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Hyldig:

Det er bare ikke smart at komme med sådanne ligegyldige og nedladende udtalelser overfor en virksomhed, når man selv er hovedet i en virksomhed, og ens udtalelser associeres direkte med firmaets.

Jeg syntes det er rigtigt smart! Det fortæller mig at jeg rolgt kan henvise folk uden at risikere de bliver taget i røven, det viser at han brænder for hvad han laver når man ser frustrationen skinne igennem.

Generelt er det kun konkurrenter der kan have noget imod at hardcore profilerne herinde går ind og anbefaler sig selv på denne her måde.

Og det var så mit tegn til at stikke tudekiksen ind og komme videre inden vi ender i en flamewar :)

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 13:58
Glem det. Du kan få bygget en fin side for 5000. Og hosting til 20-30 kr pr. Måned
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:30

Hej Anders

Når man læser mine indlæg i denne tråd, kan man selvfølgeligt ikke se, at de er skrevet med et kæmpe smil på læben. Jeg havde egentligt håbet at det skinnede klart igennem!

Jeg synes, at hele tråden er langt mere "Live fra Bremen" end det er "Deadline" på DR2.

Så ja, det er satire!!! (Selvom der som Mikkel rigtigt beskriver, egentligt også er et glimt af alvor bag).

Da jeg så indlægget fra a-valance om at de var de eneste i Danmark, der kunne finde ud af Flash. Så kom jeg til at tænke på en reklame jeg engang så for Bad Idea Jeans. Det starter med en spjelset nørdet type, der stiller sin knallert uden foran en rocker-klub, går ind i klubben, stiller sig i hjørnet længst væk fra døren og siger: "I hear you guys have really small dicks", "Bad Idea" står der med store bogstaver henover skærmen... :-)

Det skal iøvrigt siges at jeg på ingen måder betragter a-valance som en konkurrent, og havde jeg gjort det så havde jeg aldrig skrevet som jeg gjorde. Selvom det er satire :-)

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 17:26

Lundsby:

Hej Anders

Når man læser mine indlæg i denne tråd, kan man selvfølgeligt ikke se, at de er skrevet med et kæmpe smil på læben. Jeg havde egentligt håbet at det skinnede klart igennem!

Jeg synes, at hele tråden er langt mere "Live fra Bremen" end det er "Deadline" på DR2.

Så ja, det er satire!!! (Selvom der som Mikkel rigtigt beskriver, egentligt også er et glimt af alvor bag).

Da jeg så indlægget fra a-valance om at de var de eneste i Danmark, der kunne finde ud af Flash. Så kom jeg til at tænke på en reklame jeg engang så for Bad Idea Jeans. Det starter med en spjelset nørdet type, der stiller sin knallert uden foran en rocker-klub, går ind i klubben, stiller sig i hjørnet længst væk fra døren og siger: "I hear you guys have really small dicks", "Bad Idea" står der med store bogstaver henover skærmen... :-)

Det skal iøvrigt siges at jeg på ingen måder betragter a-valance som en konkurrent, og havde jeg gjort det så havde jeg aldrig skrevet som jeg gjorde. Selvom det er satire :-)

Det har du meget ret i. Hvis man ikke kender dig som person (hvilket størsteparten af trådgængere herinde naturligvis ikke gør), vil man forundres over dine udtalelser - ligesom jeg. Men når du nu påpeger, at det er 100 % satire (og naturligvis lidt alvor bag), så er det såmænd ikke så slemt. En seriøs virksomhed laver dog ikke satire af nedladende karakter, medmindre de ønsker at slå sten-saks-papir om deres fremtidige troværdighed. Men hey, no harm no foul.

Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:27
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:31

Chewbacca:

Ellers tak!

Når en virksomhed påstår at være professionelle, så ville det være en idé at de så kunne stave.

http://www.web4rent.dk/features/soegemaskineoptimering-seo.aspx

"Hvem ligger øverst på Google - dig eller dine konkurrenter?
Fortvivl ikke, med Web4rent for du, en rigtig god placering på søgemaskinerne"

ok, det vil altså sige at en virksomhed ikke kan være professionelle hvis de laver stavefejl? så er der godt nok mange ikke så professionelle virksomheder der ude.

sorry, men den skal du vidst lige lidt længere ud på landet med :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:53

En virksomhed må lave alle de stavefejl de har lyst til. Men det giver dem ikke flere kunder af den årsag.

Selvom vi skulle se bort fra fejlen, så er det jo hul i hovedet at give 950.- for gratis ydelser som Googlemaps og Analytics.

Jeg sidder ikke og lyver når jeg siger at det tager en webdesigner 5 min at sætte Googlemaps og Analytics ind i et vilkårligt CM system (inklusiv Umbraco, som de bruger).

Det er ikke fordi jeg sidder og hentyder til at disse services skal være gratis at sætte op, da man alligevel skal have lidt kendskab til HTML for at sætte det op. Men at tage sammenlagt 1900.- for 5 minutters arbejde, er lidt fesent.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)