Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeksering af undersider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der ved, hvordan man hurtigt kan få indekseret en underside hos google? Jeg har flere gange oplevet, at en underside med en vigtig nyhed har været lang tid om at blive indekseret, mens den samme nyhed er blevet indekseret samme dag, som den kom, på andre sites. Er løsningen at bruge blogs, artikler i link-kataloger, eller er der en anden måde hvorpå man kan få google til at indeksere siden, så nyheden ikke bliver uaktuel? (Har prøvet at tilføje siden i "add url" hos google, men uden den ønskede effekt).

Et helt konkret eksempel er denne artikel, som jeg lavede igår:

http://www.portugalbureauet.dk/artikler/rejsenyheder-om-portugal/cimber-sterling-aabner-rute-til-lissabon/

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:17

Links til siden hjælper helt sikkert ;)

Det eksempel du har sat ind, skal du have lavet til link, så kommer Google hurtigt forbi - men det er ikke alle sider hvor Google kommer hurtigt forbi, som jo er det du har brug for...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:18

Hvis jeg var dig ville jeg lave et sitemap hvor der er et link til alle dine sider, dog maks 100 link pr sitemap. Ville desuden ikke råde dig til at bruge google "tilmeld side" funktion.

Et sitemap hjælper Google og kunden med at få et overblik over dit totale site, og det vil give dig til en hurtigere indeksering af undersider. Ellers så er linkbuilding vejen frem. Husk at links til din forside også giver undersider værdi.

rss feeds er også genialt til at komme hurtigt frem. feed4me.dk er et rigtig godt site at være tilmeldt

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:21

Der er mange måder at gøre det på

Den nemmeste måde for dig vil være at sørge for der er et link til "de sidste 10 nyheder" direkte på forsiden.
På den måde hæver du SANDSYNLIGHEDEN for det bliver samlet op hurtigt.

Et sitemap, som de andre også foreslår, er også en ting du nemt kan tilføje

Den bedste løsning for dig ville være at få udviklet en RSS feed til siden. Da din side er DB drevet, så kræver det ikke den helt store programmering

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:51

Rss eller feed på siden er lettest tilmelde den rss - feed portaler , jeg har været nede på under et minut at få indekset undersider i google

Lave direkte links til denne undersider skrive en god tekst der omhandlere samme emme på den anden siden , så sker der ting sager og det går lynhurtigt ,

Alm. Links f.eks. Kun til forside hjælper en lidt bedre pagerank gør siden besøges meget mere af google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:13

Jeg er slet ikke enig i at sitemaps er en god idé i dit tilfælde!

Benyt dig af anyhed.dk når det nu er nyheder du har. Brug tiden på at skrive en god UNIK beskrivelse - og er nyheden god kan du komme på forsiden... og blive hurtig indexeret!

TIlmeld dine rss feds til overskrift.dk blogbot.dk samt andre lignende services!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)