Marcel skriver: "Det er svært at svare på :) Vi aner jo ikke hvor du starter fra; om det er gennem processen fra indkøbskurven eller om det er fra besøgende på sitet (tilfældig side) til mål :)" >Jeg måler fra forsiden på shoppen og frem til en handel er slut, men jeg kan godt se, at mange kommer ind fra "sidelinien", fx. en annonce på Google. >Også tak for din info vedr genindlæsning
Martin skriver: ". . . der er forholdsvis mange steps ( ca .8) før jeg kommer til kort oplysninger. " >Der er altså kun 4 steps fra kundeoplysninger til kortoplysninger. >Hvis du mener antal felter på siden om kundeoplysninger, er de faktisk nødvendige, da jeg sælger (på faktura) til erhvervsvirksomheder og det offentlige (EANnr), og derfor har brug for en del flere oplysninger.
Martin skriver: ". . . Og når jeg kommer til kortoplysningerne, så mangler jeg at kunne se, hvad det er jeg køber. Der står kun beløb." >Det har du ret i, men Scannet kan efter deres oplysninger desværre ikke bare lave det om. >Jeg mener heller ikke, at andre standardshops har denne facilitet, >Men det ville være en god ting at have.
Hvad mener du med din bemærkning om TrustPilot? Driller du eller mener du at vi ikke 'blærer' os nok?
Jeg mente bare, at med sådan en fin score, så er det da vigtigt, at den er synlig for kunderne. Når man sidder ved en laptop, skal man først scrolle ned for at finde TP logoet, og derefter skal man klikke på linket for at læse jeres score.
Med de nye logoer fra TP bliver resultatet automatisk overført til siden. Så ta' evt. en snak med TrustPilot og din webdesigner
Mange hilsner fra Lise
Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.
Når man sidder ved en laptop, skal man først scrolle ned for at finde TP logoet, og derefter skal man klikke på linket for at læse jeres score.
Ja, det skal man, men jeg 'snyder' lidt, for oppe i det orange felt er der opfordring til at tjekke sin leverandør inden man handler. Det er der faktisk ca. 340 der benyttede sig af i sidste måned. Og en forespørgsel hos de kunder, jeg har talt med i telefonen bekræfter, at det virker.
Linket, som jo går til TrustPilot, er lavet fordi en af mine hårdeste konkurrenter ligger med en særdeles dårlig score. Og hvis kunden lige tjekker konkurrenten, ja så . . .
Jeg har tidligere haft TP's 'automatiske' logo på, men jeg har bevidst fravalgt det, da det ikke spiller ordentlig sammen med Scannet.
Linket, som jo går til TrustPilot, er lavet fordi en af mine hårdeste konkurrenter ligger med en særdeles dårlig score. Og hvis kunden lige tjekker konkurrenten, ja så . . .
Genialt!
Så har jeg vist ikke mere at sige.
Mange hilsner fra Lise
Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.