Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Huskøb når man er selvstændig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger et råd eller en ide hvad jeg skal gøre jeg er ikke i RKI ell. Debitel rigister

og har forsøgt i både Den danske bank , basisbank men får bare af vide at man skal sparre op til udbetalingen men søger et sted for selvstændig og hvor de finanser huskøb 100% og hvor de ikke ser ned på min kone bare forde hun er personist og ikke tjæner så mange penge men jeg har både lavet buget for firma og privat

det hænger sådan sammen vi bor for øjeblikket i Horsens og vil gerne Flytte til Fredericia pga mit arbejde jeg kører fast for kurérgruppen og der vær dag hvor jeg skal kører om morgen så vente 4-5 timer så køre igen og kører fram og tilbage tager jo tid og den har jeg ikke for meget af

er der en der kan hjælpe med gode forslag og de motages gerne og vis det lykkes med at købe hus vil jeg til den der kommer med det forslag t til det give 2 flasker rødvin

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:56

Hej.

Idag er det unægteligt svært at låne af bankerne, for ikke at sige umuligt!. Jeg vil ikke tro at nogen banker vil finansere et hus køb til 100%.
Jeg tror I er nød til at sparer nogle knaster sammen.

Held og lykke!

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:16

Hejsa,

Jeg kan måske hjælpe dig. Ejer du noget af værdi, såsom firmabil eller lign..?
Tror klart du skal lave en pb finansering af et hus - klart lidt dyrere men kan omlægges senere til realkredit.

/Per

Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:48

Jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe dig, men det kræver lidt flere oplysninger fra dig.

Send mig en mail, så kan jeg se hvad jeg kan gøre.

Venlig hilsen

D.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:35

Hej....

Det er 1 gang jeg skriver herinde, men du har skrevet en mail til én herinde, som jeg også gerne vil høre svaret på... Hvis det kan lade sig gøre.

Det er ang. det at være selvstændig og låne penge til huskøb. Vi har også prøvet utallige gange, også uden held.... Så hvis du har et godt råd, så vil vi meget gerne høre det???

For vores vedkommende drejer det sig om et lån på 1.300.000 kr som vi simpelthen bare IKKE kan blive godkendt til, selvom banken siger vi har 15.000 kr til os selv om mdr NÅR ALT ER BETALT.

Så hvis du har et godt råd, vil vi blive utrolig glade for at høre fra dig.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Camilla

camilla25@hotmail.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:41

Nøgleordet for at låne penge som selvstændig er stabilitet.

Hvis du kan fremvise regnskaber nogle år tilbage der viser at virksomheden er sund og giver en stabil eller stigende indtægt er der betydeligt større chancer for at du kommer frem til at banken vil låne dig nogle penge.

Men hvis du lige har startet dit liv som selvstændig er risikoen for at det fejler, statistisk set noget større end for at det giver pote og du kan blive ved med at leve af det.

Så hvis ikke dine budgetter er underbygget af nogle gode regnskaber fra de seneste år er det nok ikke noget du kommer ret langt med.

Bankerne har efterhånden lært lektien omkring udlån til "tvivlsomme ejendomsprojekter" her under finanskrisen og går derfor med livrem og seler nu.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:13

Hej Anders.

Ja det har du helt ret i.

Vi startede som selvstændig for snart 2 år siden, lige før krisen.... Finanskrisen kan intet gøre mht vores arbejde, da vi står for lyssignalerne danmark rundt.... Og de skal jo fungere. Firmaet har en sund indkomst, stigende og vores balancer viser også dette.

Firmet skærer spoler i vejene til lyssignaler hele landet rundt. Vi er kun et par stykker som kan og gør dette, og man må sige at det er fast arbejde.

Vores firmat er et enkeltmands firma, og kører næsten i døgndrift for at PRØVE at følge med alle ordrene.... Vi har en anden selvstændig til at køre for os, og det er heller ikke nok...

Det er min bedre halvdel der er selvstændig, jeg har fast arbejde og får 21000 før skat.

Hilsen Camilla.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30

Hej Camilla

Fik lige den tanke om at vende spørgsmålet til banken - altså - i stedet for at spørge om i kan låne pengene - så spørg i stedet hvad banken vil have der skal til, for at de vil give et ok.

Måske skal udbetalingen være højere - måske skal der mere indtjening/vækst til - måske noget helt andet. Men de må komme ind i kampen, og ryste op med nogen tal, så i har noget at forholde jer til.

Men da i har fast arbejde og en god og sund virksomhed - så burde det ikke være et problem. Prøv evt. i lidt forskellige banker.

Mange hilsener Helle

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)