Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæftelse på Mastercard Platin

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne:

Nu er det sådan at gælden slet ikke er så stor, at jeg  vil til at betale en advokat for at bruge tid på det. Han kan dårligt nok åbne sagen før han er dyrere.

Men siden sidst jeg skrev herinde, har jeg tilbudt dem, imod min gode vilje, et forlig på 60 % af hovedstolen, inden en tons renter. Efter to dages tavshed meldte de tilbage og accepterede forliget, hvilket er lidt overraskende for mig, da de åbenbart samtidig har stævnet mig i Næstved Byret.

Jeg vælger nu at betale, ikke fordi jeg føler mig forpligtet til det, men for at få lukket sagen, det er sure penge, men ikke en herregård.

Tak for råd og meninger

Anne

Fornuftig løsning så du kan komme videre og ik spilde din tid, penge, humør og tanker på en dum sag.

Held & Lykke fremover!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:


Lektien pas på med soldiarisk hæftelse!

Henrik

Det er nemmere sagt end gjort, for det kræver, at man finder et pengeinstitut, der er villig til at udstede et kreditkort uden vilkår om korthaverhæftelse.

Den eneste medicin, der virker i praksis, er en sikkerhedsstillelse fra virksomheden til korthaver.

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne:

Jeg vælger nu at betale, ikke fordi jeg føler mig forpligtet til det, men for at få lukket sagen, det er sure penge, men ikke en herregård.

Anne

 

Kreditor kan have samme motiver til at acceptere forliget. 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jurarådgiver Ulrik Guldbæk:

Kreditor kan have samme motiver til at acceptere forliget. 

Det kan du have helt ret i og faktum er også, at jeg har sat en underskrift.

Men det er ikke alle der kræver solidarisk hæftelse, vi havde både Mastercard og Eurocards i firmaet, dem som var i besiddelse af et Eurocard,

er ikke blevet opkrævet i forbindelse med firmaets konkurs.

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)