Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger site der tjener penge af sig selv uden du røre en finger

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg står i en meget presset situration og mangler derfor penge til opstart af nye projekter mm.

Derfor sælger jeg sitet wellness ophold .dk, som omsætter for 1500-2500 kr. om mdr. via Google Adsense og opsamler 15-20 e-mails om dagen (de siger ja tak til at modtage reklamer, så når den har indsamlet et par tusinde kan du pludselig også tjene kassen via. email marketing), og sælger tekstlinks for andre "rejse"firmaer, for 1500 kr. årligt.

Siden er super seo-optimeret og lægger rigtigt godt på søgeord såsom "ophold", "Hotelophold","wellness ophold" og meget mere.

Rapport kan tilsendes for både indtægter seneste måneder og google analytic statistik for søgeord.

Det smarte ved dette site er nemmelig at: Du skal IKKE røre så meget som én finger. Siden kører automatisk og tjener hver måned penge ind. Det kan IKKE gå nedad, kun opad. Så dette er en invenstering for dig.

Prisen er måske høj nu, men tænk på - når købsummen er tjent ind, tjener du pludselig penge hver måned uden at røre så meget som en finger. Lyder det ikke godt?

Jeg sælger IKKE siden for under 15.000 kr. Så kom med et realistisk og seriøst bud!

KUN SERIØSE HENVENELSER!!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Hvorfor sælger du ? :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:28

Mikkel:

jeg vil meget gerne have lidt tal for besøgende og indtjening og noget på skrift om det..

1500 om mdr i adsense lyder som en del

send gerne til friisinvest@gmail.com

mikkel

Ditto.

info@almedia.dk 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 17:28

"Hejsa,

Jeg står i en meget presset situration og mangler derfor penge til opstart af nye projekter mm."

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:30
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34

JKMEDIA:

"Hejsa,

Jeg står i en meget presset situration og mangler derfor penge til opstart af nye projekter mm."

Opsan, det så jeg slet ikke ! Sorry :)

Held og lykke med salget !

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er vel lidt at den vel ikke er helt god med google? Altså i din tekst står der "Så vælg menuen til venstre!" Mener ikke google er så glad for min opfordre til klik på en adsense links, plus at din adsense blok til højre mangler "annoncer fra google" teksten. 

Syntes det er en lidt farlig investering

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Jul 09
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fint, så hvis du ikke vil investerer i det, så lad vær med at kommentere det. Synes tit der kommer out-topic kommentarer, hvilket er irriterende, da topic ikke handler om det.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:39

Det er vel relevant nok. Hvis folk køber et site som risikerer at få ens adsense konto banned. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)