Hejsa, Jeg står i en meget presset situration og mangler derfor penge til opstart af nye projekter mm. Derfor sælger jeg sitet wellness ophold .dk, som omsætter for 1500-2500 kr. om mdr. via Google Adsense og opsamler 15-20 e-mails om dagen (de siger ja tak til at modtage reklamer, så når den har indsamlet et par tusinde kan du pludselig også tjene kassen via. email marketing), og sælger tekstlinks for andre "rejse"firmaer, for 1500 kr. årligt. Siden er super seo-optimeret og lægger rigtigt godt på søgeord såsom "ophold", "Hotelophold","wellness ophold" og meget mere. Rapport kan tilsendes for både indtægter seneste måneder og google analytic statistik for søgeord. Det smarte ved dette site er nemmelig at: Du skal IKKE røre så meget som én finger. Siden kører automatisk og tjener hver måned penge ind. Det kan IKKE gå nedad, kun opad. Så dette er en invenstering for dig. Prisen er måske høj nu, men tænk på - når købsummen er tjent ind, tjener du pludselig penge hver måned uden at røre så meget som en finger. Lyder det ikke godt? Jeg sælger IKKE siden for under 15.000 kr. Så kom med et realistisk og seriøst bud! KUN SERIØSE HENVENELSER!!!! |
Hvorfor sælger du ? :)