Siden er uden balance, f.eks. har søgefeltet alt for meget luft. Ingen elementer holder kant med hinanden hvilket får det til at se rodet ud.
Sørg for at holde lige store elementer i klynger. Logoet falder helt udenfor resten af sidens farver og form.
Jeg vil også sige, at du bør få en designer til at rydde op på siden.
Du kan måske redde siden, ved at sætte de løse elementer som har forkert størrelse ind i kasser med en svag baggrundsfarve, og så eller fordele kasserne så de passer ind i en sammenhæng.
Livechat - er alt for stor .
Menuen virker usynlig (man får ikke øje på den), da den står på hvid bg, den bør have en baggrundsbjælke.
Nyhedsmail-subscription er også alt for dominerende, og har ikke samme bredde som boxene ovenover.
Jeg syntes du fokuserer på de forkerte ting på forsiden:
Tænk på hvad de besøgende gerne vil se, og ikke hvad du helst vil sælge (livechat og nyhedsmail)
Pengesedlerne der går ud af boxen, er sikkert ment som en eyecatcher, men da de bryder ud af designet (de usynlige linier), får det faktisk en negativ oplevelse på læseren.
Den nederste reklame til højre, kommer til at hænge alene fordi den er for høj i fht resten af indhold, hvilket gør siden endnu mere skæv.
Der er sikkert mange flere ting, der kan rettes op, - men nu har du da lidt at gå igang med, hvis du vil tilfredsstille mit øje.