Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om det nye design. Beskriv hvad du oplever

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

kære Aminoer.

Vi skal til at lægge nyt design online på industribasen.dk og vil høre jeres mening.

Skriv præcist hvad i mener.

Hvad kan gøres endnu bedre?

Ps. på annoncer virker billeder ikke endnu men det kommer de selvfølgelig til :-)

www.stage.industribasen.dk

Mvh Morten

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 11:25

Hej Morten

Umiddelbart ganske nydeligt design.

Jeg synes dog, at forsiden virker lidt rodet og trænger til lidt opstramning. Det handler nok om en lidt mere stram opdeling/placering af de elementer, der er på siden. Der er mange elementer, der kæmper om opmærksomheden.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 14:21

Hej Kim tak for din ærlige mining.

Hvad synes i andre om det nye design og hvad kan gøres bedre?

Mvh

morten

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:28

Det er ihvertfald blevet flottere.

Ang. den statiske tekst, som siger 1000 annoncer online: det ville være fedt hvis det ikke var statisk, dvs. dynamisk, så tallet hele tiden var up to date.

Se eks.: www.mail.google.com under Lots of Space

Ved godt det ikke går lige så hurtigt, men det ville stadigvæk være fedt, og er rimelig nemt! :-)

Menuen skal klart piftes op.

Logoet, kan jeg rigtig godt lide, men det ville være fedt hvis det spillede en større rolle på hjemmesiden..
Måske nogle tandhjul, som satte noget igang, evt. en "How-to"-guide.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:34

Jeg synes også at den kunne strammes en smule, men det er en god side at komme ind på. Man finder meget hurtigt ud af, hvad siden drejer sig om....

Ja...og så tillykke med at det (forhåbentlig) er blevet en god forretning ;o)

En anden ting - I mangler en god søgemaskine på siden. Jeg tastede forkert, da jeg ville søge efter en "bobcat", indtastede "bocat". Den skulle da 100% sikkert fanges af Jeres søgerutine.....sæt igang ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:39

Jeg syntes det er blevet meget mere flot, men syntes stadigvæk det er lidt af en rodebutik.

Ville kraftigt overveje at bruge de 5-6000,- på en ordenlig webdisigner og få det ud af verden en gang for alle. Så har du også tid til at tænke på andre ting ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:15

Rigtigt flot design , jeg ville fokusere , på optimering proces , for der er mange ord der kan søgeord optimeredes imod landbrugsmaskiner , transport køretøj mv.. kunne finde flere 100 ord på din hjemmeside

vidste alt optimeres på alle de undersider er der nok en formue at tjene på sådanne en side Smile

Søgeord optimerings proces ville også delvis kunne få bedre orden på siden , med flere gode titler og beskrivelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:22

Logoet er flot, men synes ved første øjenkast at layoutet ser ret forvirrende ud, man skal lige nærstudere det lidt før man finder strukturen i det.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:35

Siden er uden balance, f.eks. har søgefeltet alt for meget luft. Ingen elementer holder kant med hinanden hvilket får det til at se rodet ud.

Sørg for at holde lige store elementer i klynger. Logoet falder helt udenfor resten af sidens farver og form.

Jeg vil også sige, at du bør få en designer til at rydde op på siden.

Du kan måske redde siden, ved at sætte de løse elementer som har forkert størrelse ind i kasser med en svag baggrundsfarve, og så eller fordele kasserne så de passer ind i en sammenhæng.

Livechat - er alt for stor .

Menuen virker usynlig (man får ikke øje på den), da den står på hvid bg, den bør have en baggrundsbjælke.

Nyhedsmail-subscription er også alt for dominerende, og har ikke samme bredde som boxene ovenover.

Jeg syntes du fokuserer på de forkerte ting på forsiden:
Tænk på hvad de besøgende gerne vil se, og ikke hvad du helst vil sælge (livechat og nyhedsmail) 

Pengesedlerne der går ud af boxen, er sikkert ment som en eyecatcher, men da de bryder ud af designet (de usynlige linier), får det faktisk en negativ oplevelse på læseren.

Den nederste reklame til højre, kommer til at hænge alene fordi den er for høj i fht resten af indhold, hvilket gør siden endnu mere skæv.

Der er sikkert mange flere ting, der kan rettes op, - men nu har du da lidt at gå igang med, hvis du vil tilfredsstille mit øje.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:44

Lige et lille "FIF"

Når man sidder og designer, og timerne går, med justeringer - frem og tilbage, og man efterhånden har brugt rigtig laaaang tid på at få det til at se godt ud, så kommer man til et punkt, hvor man ikke syn's man kan gøre det bedre.
Så lader man det ligge i 2-3 dage uden at kigge på det overhovedet. Og når man så derefter kigger på det igen, kan man se alle de ting som kan gøres meget bedre.

Det har jeg i hvert tilfælde oplevet mange gange, hvor jeg en sen natte time syn's jeg har lavet det ultimative design, som jeg så kasserer 2-3 dage efter, fordi det bare ikke var godt nok. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)