Hundredevis af jer herinde, har en sund forretning og ikke mindst et fedt produkt.. Mit navn er Rasmus Lykke - og jeg ser mig selv som en super-sælger. Jeg studere til dagligt på Erhvervsakademiet Århus i iværksætteri og innovation..
Som i ved, så er SU'en ikke meget at leve af, og derfor kunne jeg tænke mig nye udfordringer som sælger.
Har du et fedt produkt, som har en udemærket avance og som er salgsbart - så endelig kontakt mig..
Kører udelukkende på provision.
Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com så tager vi den derfra!
God vind allesammen!!
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Gå ind på www.sagdesign.dk og se under vi tilbyder. Kan du sælge espalierhuset evt. til boligselskaber til gårmiljøer og til haveejere er der en provision på 10 %. Produktet er brugsmodelbeskyttet og du vil ca. kunne opnå mellem kr 800 -1500,- på en typisk ordre. Du har intet med forsendelse eller andet at gøre, blot skaffe en færdig ordre. Er du eller for den sag skyld andre der er interesseret kan i ringe på 29924519 eller sende en mail på bv@park-o-design.dk