Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode iværksætterfora

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde på Amino

For tiden leder jeg efter nogle alternativer til amino - er der nogen, der kender til andre iværksætterfora, hvor folk er ligeså aktive som her?

Andreas

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:50

Andreas Volquartz Overgaard:

Hej alle herinde på Amino

For tiden leder jeg efter nogle alternativer til amino - er der nogen, der kender til andre iværksætterfora, hvor folk er ligeså aktive som her?

Andreas

Hej Andreas.

Der findes fx. http://hotbiz.dk/, men der er såvidt jeg kan se ingen aktivitet.

Er helt sikker på at du ikke finder et iværksætter forum, med så meget aktivitet som på Amino.

Mvh.

Casper.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 17:51

Jeg ved der er flere der har forsøgt at starte ligende op, bare indenfor nogle specielle nicher. Men så vidt jeg ved er de vist aldrig rigtig blevet til noget, Men umiddelbart er der jo også alt hvad du skal bruge her.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:53

Der er helt sikkert ingen steder der har samme aktivitet som her...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:06

1. Hvorfor leder du efter et andet sted?

2. Det er nok det forkerte sted at spørge. Jeg ville være lidt træt af det hvis det var min side og folk spurgte til hvordan de kunne komme væk.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:16

guldfugl:

1. Hvorfor leder du efter et andet sted?

2. Det er nok det forkerte sted at spørge. Jeg ville være lidt træt af det hvis det var min side og folk spurgte til hvordan de kunne komme væk.

Dette er et åben og seriøst forum, han må spørge om lige hvad han vil uden at han træder Martin og de andre aminoer over tæerneBig Smile

Fra Flensburg
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:18

Mit spørgsmål skal såmænd ikke forstås som negativ kritik af amino - det er en rigtig god hjemmeside, som jeg er meget glad for at bruge. Grunden til at jeg spørger er ganske enkelt bare nysgerrighed, og i den sammenhæng mener jeg det er nærliggende at spørge på amino, fordi der sikkert er mange brugere, der har en stor viden om eventuelle iværksætterfora :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)