Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne til salg

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund:
Men jeg vil også sige man skal være godt glade for cykler for at give så meget for domænerne...

... eller eje en butik der tilfældigvis hedder cykelbazaren... Wink

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:24

min planen var et sælge cykler og tilbehør på nettet, men jeg har bare ikke tiden til det.. lige nu tror stadig der kunne blive en god forretning. Hvis man har tid.. Big Smile

Jeg skal også nok sætte en hjemmeside/shop op, hvis man ikke selv kan finde ud af det!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:45

Det er faktisk blevet super pet. Jeg vil anbefale dig at søge på wordpress. Dertil kan du med forsk. themes finde et der sikker passer din smag. Derefter kan det tilrettes når du løbende lærer om dets funktioner. Man skal ikke selv sidde med en masser koder osv. det er meget lige til - hvis man altså gider :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30

Rønlund:

Mikael christiansen:

Ripper77DK:

Mikael christiansen:

7.4 Forbud mod warehousing

Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene

med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne,

der var registreret på tidspunktet for lovens ikrafttræden den 1. juli 2005, træder

forbudet først i kraft fra den 1. juli 2010, jf. lovens § 27 stk. 3.

https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf

Domænet er registret den 29 februar i år , om du kender reglerne eller ej , tager lovgivning , jo ikke hensyn til , med nu står der jo på hjemmesiden domænet , er salg og det ville jeg tillægge , nok grund at dette er nok til at tro at domænet er købt , med videre salg for øjet og det er kun  lidt over ½ år siden domænet er købt .

Om dk-hostermaster.dk skrider ind hver gang deres købs betingelser bliver overtrådt er en anden sag

Med tror nu heller ikke du har tænkt dig at tjene på det, med vil give det ud til max , hvad købs værdien er når man køber et alm. DK domæne

Det var nu ikke der for de blev købt, men jeg har fået nyt arbejde, så jeg har ikke tid til at laver ud af dem som planen var..

Ja og det tager lovgivning da ikke hensyn til , den kigger på hvilken tidspunkt domænet er købt , og hvilken tidspunkt domænet er sat til salg , ellers kan man tilsidesætte alle regelsæt i den Danske lovgivning eller andre købs betingelser  , med personlige hensyn , når man køber en vare og hvor er vi så ?

Nu er lovgivningen jo lavet for at straffe folk som køber 10.000 domæner til videresalg. ikke en som har købt to domæner om cykler der senere finder ud af at han ikke vil bruge dem.

Men jeg vil også sige man skal være godt glade for cykler for at give så meget for domænerne...

jeg tog efter hvad der stod lovgivning folk kan læse den forskelligt og kan tolke den forskelligt  og dette er op til folk selv , om du bliver straffet ved jeg ikke , med der jo tale om videre salg af domæne , vidste du tager det ordret hvad der står i dk-hostermaster.dk købs betingelser og det må være op til dem tolke om regler er brudt og ikke vores bruger af amino.dk ,

jeg vil hverken være dommer eller ej , med oplyser bare om nogle regler ,og dette må hver enkelte så tage stilling til , om de er brudt ved 10.000 domæner eller 1 domæne , står der intet om på deres hjemmesiden , så jeg tolke det du skriver tolkning af hvornår de vil bruge tid på går ind sagen , ikke når deres købs betingelser overtrådt

Derved kan du udmærket have ret i de skrider først ind når de tale om folk der køber stort ind og vil bruge tid på disse sager , med de begge bryder deres købs betingelser om de køber et eller 10.000 domæner ,  med videre salg for øjne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rønlund:

Mikael christiansen:

Ripper77DK:

Mikael christiansen:

7.4 Forbud mod warehousing

Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene

med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne,

der var registreret på tidspunktet for lovens ikrafttræden den 1. juli 2005, træder

forbudet først i kraft fra den 1. juli 2010, jf. lovens § 27 stk. 3.

https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf

Domænet er registret den 29 februar i år , om du kender reglerne eller ej , tager lovgivning , jo ikke hensyn til , med nu står der jo på hjemmesiden domænet , er salg og det ville jeg tillægge , nok grund at dette er nok til at tro at domænet er købt , med videre salg for øjet og det er kun  lidt over ½ år siden domænet er købt .

Om dk-hostermaster.dk skrider ind hver gang deres købs betingelser bliver overtrådt er en anden sag

Med tror nu heller ikke du har tænkt dig at tjene på det, med vil give det ud til max , hvad købs værdien er når man køber et alm. DK domæne

Det var nu ikke der for de blev købt, men jeg har fået nyt arbejde, så jeg har ikke tid til at laver ud af dem som planen var..

Ja og det tager lovgivning da ikke hensyn til , den kigger på hvilken tidspunkt domænet er købt , og hvilken tidspunkt domænet er sat til salg , ellers kan man tilsidesætte alle regelsæt i den Danske lovgivning eller andre købs betingelser  , med personlige hensyn , når man køber en vare og hvor er vi så ?

Nu er lovgivningen jo lavet for at straffe folk som køber 10.000 domæner til videresalg. ikke en som har købt to domæner om cykler der senere finder ud af at han ikke vil bruge dem.

jeg tog efter hvad der stod lovgivning folk kan læse den forskelligt og kan tolke den forskelligt  og dette er op til folk selv , om du bliver straffet ved jeg ikke , med der jo tale om videre salg af domæne , vidste du tager det ordret hvad der står i dk-hostermaster.dk købs betingelser og det må være op til dem tolke om regler er brudt og ikke vores bruger af amino.dk ,

jeg vil hverken være dommer eller ej , med oplyser bare om nogle regler ,og dette må hver enkelte så tage stilling til , om de er brudt ved 10.000 domæner eller 1 domæne , står der intet om på deres hjemmesiden , så jeg tolke det du skriver tolkning af hvornår de vil bruge tid på går ind sagen , ikke når deres købs betingelser overtrådt

Derved kan du udmærket have ret i de skrider først ind når de tale om folk der køber stort ind og vil bruge tid på disse sager , med de begge bryder deres købs betingelser om de køber et eller 10.000 domæner ,  med videre salg for øjne

Mit internet fungeret meget dårligt så ved ikke hvorfor den lavet 2 indlæg , gik  flere minutter før indlægget gik igennem så jeg trykket en ekstra gang publicere indlæg

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:37

Hej Michael,

Om man køber ét eller 10.000 domæner er som du siger helt ligemeget i forhold til loven.

det der tæller er om manden har købt dem med videresalg i øje, og der er ikke nogen der bliver dømt for 2 domæner med mindre de ligefrem har købt et som er et registreret varemærke.

jeg sælger ofte domæner videre fordi jeg har så travlt at jeg ikke kan lave projekter over alle mine ideer. Jeg køber ALDRIG et domæne som jeg ikke har tænkt mig at bruge, men det sker at jeg bliver nød til at sælge det videre. Som jeg ser det står vi i samme situation her?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03

Hej rønlund

ja vi er  sådan set  enig, der står jo intet på deres hjemmeside om det er 10.000 domæner eller 1 domæne , du sælger , med man må tage efter hvad der i står i deres købs betingelser for gode vare , på deres hjemmeside.

Nok ikke verdens smartest ide , at skrive du ofte dropper et domæne og sætter det til salg , når amoni.dk indlæg , jo bliver publiceret i google indekset

tror nu ikke , de gør noget ved at køb 2 domæner , per gang , med vidste de f.eks. Skulle opdage , du køber jævnligt 1 eller 2 domæner og dropper dem , kan det godt være de nok ikke synes om det , med livet er fuld af chancer og den der tør mest vinder mest , med kan også tabe mest , er et godt ordsprog Smile

venlig hilsen

Mikael Christiansen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)