Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYE SOFTICEMASKINER -GI ET BUD NU-

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du er seriøst intereseret kan du ofre en opringning

Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

arrogant er jeg bestemt ikke, men for at sortere de useriøse fra, anmoder jeg de seriøse om at ringe til mig, så de kan lave en god handel

Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 18:34

tak for dit indlæg, det er jo netop for at sortere de useriøse typer fra (som der jo er en del af herinde) at jeg skriver som jeg gør. for jer er ikke intereseret i at besvare alle mullige ligegyldige indlæg,

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:41

Selvtak! Og ja - selvfølgelig skal man da nok kontakte dig, hvis man er seriøs. Smile

Vel ikke så svært at indtaste et tlf.-nr! Gode gud. Haha.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Men som du kan se, Robin, så har man bare at makke ret overfor Amino-Politiet herinde - ellers "straffes" man med, at ens indlæg kun får én enkelt stjerne. Som om at alle andre, der læser indlægget ikke selv kan vurdere, at det er et fornuftigt indlæg, haha. Jeg er sikker på, at Amino-Politiet ærgrer sig over, at de ikke kan smide os i Amino-Fængsel. :)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:06

amino politi og fængsel og jantelov....  jamen dog

Lidt paranoia oven på en hård weekend eller hvad ?

mvh

Jesper

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:15

Nej - bare lang tids Amino-erfaring. Men såmænd ikke noget, jeg ikke kan more mig over. Smile

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:24

Nej - bare lang tids Amino-erfaring. Men såmænd ikke noget, jeg ikke kan more mig over. Smile

Tjaa så lang tid kan den vist ikke have været..

Til trådstarter, nu har jeg kigget på dit indlæg flere gange, jeg mangler mærke model, specs for at gide arbejde videre med den slags handler.

Spil med åbne kort, at du ikke vil handle for åben skærm er fair, men basale informationer bør du altså smide i tråden og helst i toppen, så folk har mulighed for at lave lidt research inden de spilder din tid med at indlede forhandlinger der kan fører til en handel

Og samtlige Aminoer herinde der har været i gang i længere tid har sjovt nok, set hvordan mange mundtlige aftaler der udarter sig i noget lort, så de foretrækker gerne så meget som muligt skriftligt!

De bedste hilsner og forsat god weekend.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)