Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYE SOFTICEMASKINER -GI ET BUD NU-

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

sæsongen er slut, og vi er brændt inde med nogen fabriksnye softicemaskiner.

der er 4 gulvmodeller og 1 bordmodel som SKAL sælges nu,

3 tappe-haner, lcd display nat standby osv

ring og giv et bud på tlf 22910360, bud og indlæg her på siden besvares ikke.

de står i original og ubrudt enballage, evt bytte med spilleautomater eller andet af værdi.

skynd dig at ring og gør en god handel

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 16:00

Hej.

Da der er meget stor forskel på softicemaskiner så skal du nok oplyse hvad mærke det er ? da bare en bord model kan koste fra 9.000 til 48.000 kr. alt efter om de er fra Kina eller USA

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Et godt råd:

Med mindre du forventer at sælge til andre indenfor branchen (og dem er der nok ikke mange af på Amino) eller typiske kunder, så kommer du ikke langt med "giv et bud" taktikken. Jeg kan fx slet ikke forholde mig til om en softicemaskine med 3 tappe-haner, nat-standby og lcd display (kan den også spille musik?) normalt koster 2000,- eller 10.000,- , så jeg ville aldrig afgive et bud, selvom en softicemaskine lyder cool.

jeg formoder at du måske kunne komme af med nogle af dine produkter til fx folk med en specialforretning, der gerne vil have en sjov gimmick, men uden at kende prislejdet, så er det svært at komme med et udspil.

Robin Søndergaard:
indlæg her på siden besvares ikke

Denne udtalelse synes jeg er lidt højrøvet. Hvis du ikke vil tage imod indlæg (eller bud for den sags skyld) på et debatforum, så var det måske bedre/lettere at sætte dem til salg på QXL eller DBA? Igen - hvis der kommer relevante spørgsmål om dine fine softice maskiner - såsom modelnavn, hvor meget de fylder, hvor meget de kan producere eller hvad ved jeg - så kunne det måske være relevant oplysning for flere personer? Det er jo ikke fordi du beærer os med mange oplysninger om dit produkt - et link til en producent, et billede, et modelnavn osv. kunne jo være med til at hjælpe folk til en beslutning om hvorvidt de ønsker at afgive et bud.

Ellers er det jo svært som du selv skrive at

Robin Søndergaard:
ring og gør en god handel

Blot mine tanker her på en rigtig grå og trist søndag i Roskilde

Hilsen Morten

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 16:25

Da popcorn Maskinen på billedet ligner en kina maskine formoder jeg at det øvrige der sælges også er det.

Det rejser så nogle spørgsmål:

Er de godkendt til det danske marked ?

Er der garanti ?

Kan der skaffes reservedele ?

Er sælger importør ?

Jeg ved at popcornmaskinerne sælges til ca. 1/4 del af hvad en amerikansk koster.

Men som der er nævnt så kom med produkt beskrivelser og priser samt svar på ovenstående spørgsmål så vi ved hvad vi har med at gøre.

Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 16:50

mere info fås ved telefonisk henvendelse.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:01

HMM Ja det er da dit valg, men tror nu ikke du tiltrækker potientielle købere ved den arrogante holdning.

Mvh

Jesper

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Manden er da i sin gode ret til ikke at ville handle "for åben skærm". Dem, der er tilstrækkeligt nysgerrige / interesserede skal jo nok ringe. Manden er sgu da ikke pludselig arrogant, fordi han ikke vil lytte til jeres guldrandede råd :)

Uffatteligt så meget Jantelovs pjat, der hersker herinde- ikke mindst fra Amino-Politiet selv. Man kan sgu undre sig over, at folk, der tillader sig at gøre tingene på sin egen måde, igen og igen bliver slået over hovedet med de samme, gamle, slidte vendinger herinde. Jante-Tæskeren har åbenbart den stikmodsatte betydning af, hvordan jeg oprindeligt opfattede den.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:29

Manden er da i sin gode ret til ikke at ville handle "for åben skærm". Dem, der er tilstrækkeligt nysgerrige / interesserede skal jo nok ringe. Manden er sgu da ikke pludselig arrogant, fordi han ikke vil lytte til jeres guldrandede råd :)

Uffatteligt så meget Jantelovs pjat, der hersker herinde- ikke mindst fra Amino-Politiet selv. Man kan sgu undre sig over, at folk, der tillader sig at gøre tingene på sin egen måde, igen og igen bliver slået over hovedet med de samme, gamle, slidte vendinger herinde. Jante-Tæskeren har åbenbart den stikmodsatte betydning af, hvordan jeg oprindeligt opfattede den.

Hvis jeg nu ikke kan sælge mine produkter, er det så kundens skyld eller er det min skyld?

Selvfølgelig har trådstarter lov til at gøre lige som det passer ham. Ulig så mange andre salgskanaler, så får han blot her en masse feedback fra potentielle kunder på hvordan han bedre kan komme af med sine produkter. Han kan jo så vælge at lytte til sine potentielle kunder, eller lade være. Han har så tilsyneladende valg valgt at lade være. Så må tiden jo vise sig hvilke strategi der virker bedst. Ja jeg tør kun gætte........

At du så kalder folks forslag til hvordan han kan forbedre sine chancer for et salg for

TT Tekstforfatter:
Jantelovs pjat
synes jeg godt nok er mærkeligt. Men fred være med det - du har jo også din ret til at utrykke din mening - præcist som vi andre gør det.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

- der aldrig ville være så naiv at tro at jeg ved bedre end mine kunder.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ingen problemer med, at I rådgiver ham, når bare det er velmente råd. Men hvis nogen kaldte mig højrøvet og arrogant bare fordi, jeg har besluttet ikke at handle "for åben skærm" på amino.dk, så ville jeg ikke afkode det særlig positivt og velment. Og da slet ikke allerede efter mit første indlæg uden, at jeg har haft en chance for at kommentere det yderligere. Men sådan er vi åbenbart så forskellige :)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra assens
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 18:27
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)