Hej
Et godt råd:
Med mindre du forventer at sælge til andre indenfor branchen (og dem er der nok ikke mange af på Amino) eller typiske kunder, så kommer du ikke langt med "giv et bud" taktikken. Jeg kan fx slet ikke forholde mig til om en softicemaskine med 3 tappe-haner, nat-standby og lcd display (kan den også spille musik?) normalt koster 2000,- eller 10.000,- , så jeg ville aldrig afgive et bud, selvom en softicemaskine lyder cool.
jeg formoder at du måske kunne komme af med nogle af dine produkter til fx folk med en specialforretning, der gerne vil have en sjov gimmick, men uden at kende prislejdet, så er det svært at komme med et udspil.
indlæg her på siden besvares ikke
Denne udtalelse synes jeg er lidt højrøvet. Hvis du ikke vil tage imod indlæg (eller bud for den sags skyld) på et debatforum, så var det måske bedre/lettere at sætte dem til salg på QXL eller DBA? Igen - hvis der kommer relevante spørgsmål om dine fine softice maskiner - såsom modelnavn, hvor meget de fylder, hvor meget de kan producere eller hvad ved jeg - så kunne det måske være relevant oplysning for flere personer? Det er jo ikke fordi du beærer os med mange oplysninger om dit produkt - et link til en producent, et billede, et modelnavn osv. kunne jo være med til at hjælpe folk til en beslutning om hvorvidt de ønsker at afgive et bud.
Ellers er det jo svært som du selv skrive at
ring og gør en god handel
Blot mine tanker her på en rigtig grå og trist søndag i Roskilde
Hilsen Morten