Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÆLGES : Overvejer at sælge OpretGratis.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Giv mig et ring, så kan det være jeg kan hjælpe dig.

70 23 09 23 eler 27 21 22 53.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godt indlæg fra Thomas

Men seriøst alle jer andre (næsten) TAG JER DOG SAMMEN, her er en mand med et problem så hjælper det sku ikke noget at opfører jer som i gør og snakker ned til folk på den måde

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:38

Det vil da være ærgerligt at skulle opgive et projekt grundet økonomiske problemer som ikke engang er selvforskyldte.

Vil du evt. være interesseret i at sælge en andel af projektet, hvor du fortsat står for driften?

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:41

Hej Mikkel.

Det var sku da surt, jeg håber meget at du kan skaffe de penge på anden vis, så du selv kan forsætte opretgratis.dk det er jo surt at skal sælge sit drømme værk.

Held og lykke.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OpretGratis.dk:
Men står i en rigtig træls situiation, men nu må vi se om jeg kan tjene lidt penge på anden måde ;-)

Det er lidt som at tisse i bukserne for at få varmen... det virker i en kort tid.

Du har ret i at det er øv at man bliver nødt til at sælge noget som man har arbejdet på og mit råd vil være:

1) Skær ned på udgifterne på siden. Hvis du ikke har så mange brugere så er 15.000 i annonceudgifter meget. Især når du ikke tjener så meget på siden.

2) Lav et PRO medlemsskab hvor man betaler for udvidet annoncemuligheder enten pr annonce eller abonnement per måned. 

3) Udnyt dine brugers tekst ved at lægge Google reklamerne ind mellem overskrift og annoncetekst istedet for ude i højre side. 

Den eneste udgift du i realiteten vil have på den side vil være hosting, da du ikke behøver poste så mange penge i markedsføring. Selv har jeg en medlemsside hvor mine markedsføringsudgifter er 0. Det kan lade sig gøre, men du bliver ikke multimangemillionær med det samme :)

Hvis du vil sælge fordi du ikke har nogen indtægt, så start med at gå med aviser eller sådan noget :) Kør siden i din fritid og sæt nogle timer af hver dag til at lave lidt reklame for den. Deltag i forskellige fora og involver dine brugere.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)