Jeg fatter ikke en dyt af deres system. Jeg kom så langt flere gange at jeg bare skulle betale billetterne og så brød deres crap system ned.
Jeg kan godt forstå at systemet bliver udsat for ekstremt pres og at de må have et kø/sluse system til at håndtere de mange brugere, men når man endelig er nået så langt som til at betale, hvorfor f..... bliver man så ikke sluset over på en anden server/system der ikke er belastet ?
Hvordan står man egentligt ret juridisk som privatperson, når man har bestilt, men ikke kan gennemføre betaling ?
Jeg er enig med andre, det må simpelthen være teknisk muligt at lave et andet setup der virker......
Jeg fatter ikke en dyt af deres system. Jeg kom så langt flere gange at jeg bare skulle betale billetterne og så brød deres crap system ned.
Jeg kan godt forstå at systemet bliver udsat for ekstremt pres og at de må have et kø/sluse system til at håndtere de mange brugere, men når man endelig er nået så langt som til at betale, hvorfor f..... bliver man så ikke sluset over på en anden server/system der ikke er belastet ?
Hvordan står man egentligt ret juridisk som privatperson, når man har bestilt, men ikke kan gennemføre betaling ?
Jeg er enig med andre, det må simpelthen være teknisk muligt at lave et andet setup der virker......
Ja jeg var os mega lykkelig, da jeg kom til betalingsdelen lige indtil lortet ik ville mere, og man måtte starte forfra... Mega skod!
Nu er det det samme om det er billetlugen eller billetnet og grunden er også det samme nemlig økonomi.
De har måske en gang om året hvor der er de her store koncerter og det er klart de ikke ønsker at investere i et setup der kan klare hvor der måske er mellem 50,000 og 100,000 personer der sidder og trykker F5 hele tiden og resten af året har de et MEGET dyrt setup der vil stå og kede sig. Så meget tjener de heller ikke på at sælge de biletter så det kan retfærdiggøre en så stor investering.
Det er ikke nødvendigt at have et superstort setup året rundt. Der er mange måder det kan gøres på. F.eks. som tidligere nævnt ved et køsystem - eller ved at købe sig ind i en sky de par dage om året, der er brug for det.
En jeg kender nåede at få købt nogen.. et stykke tid efter fik en mail om, at der var sket en fejl og de havde ikke flere billetter, så han kunne ikke få nogen.. Men de har hævet pengene alligevel!
En jeg kender nåede at få købt nogen.. et stykke tid efter fik en mail om, at der var sket en fejl og de havde ikke flere billetter, så han kunne ikke få nogen.. Men de har hævet pengene alligevel!
Kender flere, der som medlemmer af U2's fanklub (gebyr på $50) skulle få adgang til at købe dem et par dage før. Der gik systemet også ned begge dage, så de står uden billetter.
Pinligt, at de ikke køber ekstra resourcer på de dage, hvor de VED der kommer spidsbelastning!
Tror mere det er fordi BL er totalt lige glad.. De får jo solgt billetterne selvom siden går ned og de ved at folk kommer igen næste gang de sælger billetter til en stor koncert.
Så hvorfor bruge penge på det?
Selv synes jeg det er en totalt dårlig holdning, men det er sådan det lyder når BL udtaler sig om problemerne omkring nedbrud.