|
Jeg kan af andre debatter se, at efterhånden som Amino vokser, begynder der at tegne sig et billede af at der er 2 målgrupper inden for SEO området, nemlig Begynderne og de Professionelle. Kunne det derfor ikke være en ide at dele SEO området på Amino op i 2: Et begynderområde og et professionelt område? Så kan begynderne få svar på sine spørgsmål og profferne kan få en tråd, der ikke er præget af begynderspørgsmål? Mvh, Christian |
Jeg bryder mig ikke om at dele folk op i grupper.
Jeg er ikke professionel SEO'er, men efter at have talt med nogle firmaer, så må jeg konstatere at jeg ved lige så meget eller mere end (nogle af) dem der tager penge for deres services.
Jeg ved ikke om du så vil kategorisere mig som begynder fordi jeg ikke udbyder SEO til andre for penge, men jeg mener bestemt heller ikke jeg er nybegynder med de placeringer jeg har opnået på søgemaskinerne
Skal vi dele SEO op, kan alle andre kategorier i forummet vel deles op på samme måde og så får vi et opdelt Amino, dem og os. Det mener jeg er forkert.
Helle for ikke at være ham der skal vælge om om folk er det nybegynder eller pro og helle for ikke at stå for at skulle vurdere hvornår en person er så dygtig at han kan opgraderes til pro-gruppen.
Amino er til for alle og er man for dygtig/kvalificeret til at svare på et spørgsmål, så synes jeg bare man skal hoppe det pågældende spørgsmål over.
Bliv gratis medlem