Jeg er efterhånden godt og grundigt træt af Zen-Cart, og overvejer et skifte til Magento, men er i tvivl om det lever op til mine forventninger. Derfor vil det være super hvis nogen kan svare på et eller flere af disse spørgsmål:
|
Hej Allerup
Jeg glad for du overvejer at skifte til Magento, der er virkelig mange gode ting i det system du helt sikkert vil kunne bruge. Jeg driver www.trendfighter.dk som er et Magentossystem.
Mangeto har ikke modulet til Webpack, men der udvikles dagligt på Magentosystemet - så det kan være det vil komme inden længe. Ellers kan du få lavet dit eget modul til Postdanmark. Vi har fx få lavet et DHL modul der gør vi idag kan trykke på en knap, så bliver faktura sendt til kunden, tracking nummer sendt til kunden, faktura printes ud samt label til emballagen. Alle de infomationer oplagres i vores system, samt DHL multishipping system. 100% automatisk, det er rent ud sagt de bedste penge vi nogensinde har investeret.
Jeg ved ikke om det generelt er problemet med Epay, men Magento opretter en ordre, også selvom den ikke bliver gennemført. Vi har dog fået lavet det sådan, at sker dette, bliver ordren sendt i en status der hedder "ikke betalt".
Der kan sagtens importeres varer via fx CSV-fil. Det kan være du skal have en mand på at lave et script til dig, der gør at filen trække de rigtige informationer ud, i de rigtige tabeller - der passer ind i Magentosystem.
Jeg mener ikke at Magento har det modul der kan integreres med summa summarum. Men det vil nok komme i fremtiden, da flere og flere går over til Magentosystemet. Ellers kan du igen få lavet et modul, som passer til dine behov.
Håber det hjalp dig lidt