En stor del af min tid går med at viderudvikle mig som EI coach.
Men jeg sætter også tid af til interesser der har været en stor del af mit liv i mange år, nogen har jeg lige genoptaget. Fri dyk, Yoga, Meditation, Natur foto, Shaolin Movments & Ferocious Enchanted staff, Kajak og klatring, Udviklingen inden for naturvidenskaberne er også vanvittigt spændene.
Jeg tror min interesse for at dykke kommer fra min barndom, hvor Jacques Cousteu's opdagelser kørte på tv - Der er en utrolig ro under vandet, det at kunne snige sig frem over havbunden og gå på opdagelse... Super spændene.
Yoga er nyt, jeg trænede tideliger Wushu kung fu, det kræver bare utroligt meget tid - så yoga, for ro,smidighed og for at styrke åndedrættet til fri dykning. Kombinerede med meditation.
Jeg har dog ikke kunne slippe teknikkerne helt, der skal være lidt fart på nogen gange, det er så her Shaolin Movments & Ferocious Enchanted staff, kommer ind i billedet - Her er det fokus på selve bevægelse og at få blodet til at pumpe hurtigere.
Jeg er uddannede instruktør i Kajak & klatring, men har ikke plads til kajak - desvære, kigger på at leje en container plads og købe en kajak igen. Og klatring, det var for adrenalinen - jeg har altid klatrede siden jeg var helt lille. Det er så lige nu lagt på hylden.
Det hænder jeg tager ud og tager billeder af naturen - Det er en super måde at komme ud i luften og være kreativ samtidigt.

Men spændene at høre om andres hobbyer :-)