Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en hobby?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Super sjov tråd. Der har tidligere været en lignende tråd herinde (som jeg så ikke lige kan finde), men den er en del år gammel.

Det er begrænset hvor meget fritid jeg har til min hobby, men jeg forsøger da trods alt at have lidt tid til den indimellem Smile.

Min store passion ligger i fjernstyrede modelfly og navnlig helikoptere.

Undertegnet og en modificeret T-Rex 450 Carbon med det nye 2,4 GHz system.

Jeg har haft denne hobby siden jeg var en 7-8 år gammel. Det startede med et lille svævefly i balsatræ og er så "vokset" i takt med at jeg selv blev ældre. Jeg har dog så haft nogle pauser undervejs, hvor det mere eller mindre har tabt min interesse for en periode. Men det altid vendt tilbage igen. Da den kom igen for en 5-6 år siden, der var det så primært helikoptere som havde min interesse. Det skyldes så også at helikopterne altid har været blandt noget af det "ypperste" inden for modelhobby - men også noget af det dyreste. Så i takt med at jeg er blevet ældre, så er der økonomisk set også blevet mere realistiskt at kaste sig over disse maskiner.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:36

Jeg er også med på vognen som saltvandsakvarist, hvilket dog også er en del af mit daglige arbejde :)

Her ses et af mine tidligere akvarier:

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:20

fin bobbelkoral! er det den ægte??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:27

Jesper min bror har også fj heli tror de hedder concept et eller andet samt en med børsteløs motor i, det lyder flippet hehe!

vi har sammen lige købt et nyt trainer fly som vi flyver med sammen med børnene, de syntes det er sjovt at se når min bror styrter dem i jorden haha (han er ikke så god til at lande når det blæser for meget) det er heldigvis ikke så dyrt for et nyt trainer fly (700kr) så længe man ikke smadre kværnen!

:-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:53

Trods min unge alder og stadigvæk går i skole og har et 15 timers arbejde hver uge, så har jeg da tid til at have nogle hobbyer

Spiller håndbold, træning + kamp = 3 gange i ugen

Løb = 4 gange i ugen

Cykling = Mellem 2 og 5 gange om ugen

Lidt hygge golf engang imellem....

Derudover så følger jeg en del med i dansk økonomi og aktier, det er vel en hobby? Smile

Fra Valby
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:09

En stor del af min tid går med at viderudvikle mig som EI coach.

Men jeg sætter også tid af til interesser der har været en stor del af mit liv i mange år, nogen har jeg lige genoptaget. Fri dyk, Yoga, Meditation, Natur foto, Shaolin Movments & Ferocious Enchanted staff, Kajak og klatring, Udviklingen inden for naturvidenskaberne er også vanvittigt spændene.

Jeg tror min interesse for at dykke kommer fra min barndom, hvor Jacques Cousteu's opdagelser kørte på tv - Der er en utrolig ro under vandet, det at kunne snige sig frem over havbunden og gå på opdagelse... Super spændene.

Yoga er nyt, jeg trænede tideliger Wushu kung fu, det kræver bare utroligt meget tid - så yoga, for ro,smidighed og for at styrke åndedrættet til fri dykning. Kombinerede med meditation.

Jeg har dog ikke kunne slippe teknikkerne helt, der skal være lidt fart på nogen gange, det er så her Shaolin Movments & Ferocious Enchanted staff, kommer ind i billedet - Her er det fokus på selve bevægelse og at få blodet til at pumpe hurtigere.

Jeg er uddannede instruktør i Kajak & klatring, men har ikke plads til kajak - desvære, kigger på at leje en container plads og købe en kajak igen. Og klatring, det var for adrenalinen - jeg har altid klatrede siden jeg var helt lille. Det er så lige nu lagt på hylden.

Det hænder jeg tager ud og tager billeder af naturen - Det er en super måde at komme ud i luften og være kreativ samtidigt.

Men spændene at høre om andres hobbyer :-)

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)