Hej Amino Sad lige og læste i nogle andre tråde - og fik en ide til hvordan jeg kan løse mit problem. Jeg har nogle super produkter som jeg bare ikke har tid til at sælge - men er det muligt og have en eller flere sælgere på 100% provision? - jeg har især hæftet mig ved de ulemper som folk har skrevet om, hvor vi enten taler uengageret sælgere eller sælgere der med tiden bliver for dyre, hvis de gør det rigtig godt. Omvendt så er jeg i en situation lige nu hvor jeg ikke har tiden - og så tænker jeg - er det ikke bedre at få solgt en masse, trods man skal btale en del af fortjenesten til en sælger mod ikke at komme ud i marken? Jeg tænker er det ikke bedre og sælge for 100 kroner, selvom man måske skal af med 50% af fortjensten end at sælge for 0 kroner :) En anden løsning kunne være virksomheder der simpelthen sælger varen, som en ekstern salgsafdeling, men synes ikke og kunne finde det rette på nettet - nogle der ved om firmaer der yder sådanne løsninger? Håber der er nogen der kan give mig det info jeg har brug for, eller gode råd til hvordan jeg løser mit problem her og nu. All vinkler og synspunkter har interesse. Bendtsen
|
F.eks salg af boliger i udlandet er bygget op på denne måde - 100% provision, så selvfølgelig er det muligt.
Hvad skal du have solgt ?
Mvh
Jesper