Kære Aminobrugere.
Jeg henvender mig da jeg kan se, at mange brugere efterspørger juridisk hjælp. Juraen har desværre en tendens til at blive overset når fysiske personer starter egen virksomhed. Dog får disse iværksættere, på et eller andet tidspunkt, at mærke, hvorfor juraen er vigtig. Navnlig kontrakter og alt på det aftaleretlige område samt viden inden for det køberetlige (formueretlige) område kan medføre, at tvister i mellem køber og sælger undgås. ExigoNord er en nordjysk juridisk virksomhed, som blandt andet holder iværksætterkursus med henblik på juraen - herunder skat, aftaleret, formueret og arbejdsret. Virksomheden har blandt andet fokus på iværksættere hvorfor priserne for at få udfærdiget kontrakter er i et prisleje alle kan være med på.
Nærmere info kan ses på http://www.exigonord.dk
Hav en fortsat god dag
|
Undrer mig lidt over teksten på jeres hjemmeside: "ExigoNord er ikke et rådgivningsfirma hvorfor der ikke kan søges om juridisk rådgivning hvorom der henvises til anden sagkyndig bistand.
"ExigoNord er uden ansvarsforsikring - vi hæfter derfor ikke ved inddirekte tab og følgeskader."
Hvad er det så man betaler for og hvad kan man bruge det til ?