Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juridisk hjælp

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilpasser dem til kundens behov, og der er vel egentlig tale om rådgivning. Vi laver dem typisk således, at det blot er navn eller beløb der skal ændres, eller små givne forhold - eller i visse situationer mødes vi med kunden hvor vi afholder et møde vedrørende kontrakten. 

Ud fra hvad der er skrevet, kan jeg sagtens se at betingelserne skal revideres. 

Yderligere et eksempel på juridisk rådgivning: Jeg har en holdingkonstruktion - hvordan kan jeg trække pengene ud skattefrit

Sådanne spørgsmål tager vi ikke stilling til. Selvfølgelig rådgiver vi vedrørende hvilke forbehold der skal tages, og hvordan parterne står i forhold til hinanden. 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvis du skal tilpasse en anpartshaveroverenskomst eller en samarbejdsaftale til en kundes behov er det jo netop ikke nok bare at ændre navn eller beløb. Når I rådgiver om hvordan parterne står i forhold til hinanden etc. bør I også have en rådgiverforsikring som virker. Det vil sige at jeres rådgivning er underlagt ansvar. Hvis det er det du mener der skal revideres er vi enige  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)