Hej, For et stykke tid siden udviklede jeg et pointsystem til en kunde, kunden valgte at hoppe fra pga nogle design mæssige problemmer. Jeg spurgte så herinde om der var nogle der ville være interesseret i at overtage rettighederne til koderne, og jeg fik rigtig mange henvendelser fra folk der ville være interesseret i en licens. Så jeg besluttede mig for at ville lave det som en licensversion. Meeeen... Nu er jeg kommet i en situation hvor jeg har rigtig meget at lave, og har derfor måtte indse at jeg har rigtig meget at lave og derfor ikke har tid til at fortsætte pointsitet. Derfor er jeg nu interesseret i at sælge systemmet, med alle rettigheder includerede. Der er nogle nogle små detaljer der skal ordnes, hovedsagligt grafisk. Men vil ikke mene at der er mere end 3-4 timers arbejde i det. Det at du får alle retigheder betyder også at du vil sælge det lige så tosset du vil, så måske der er mulighed for en god forretning ;) Systemmet har: Henvis en ven Optimerede til IQ og Euroads Shop Opret bruger Admin område (Log ind på test versionen og kig under pointsite.dk/admin.php) Katogerier i shop Indtaste informationer Du kan finde en version på http://www.pointsite.dk Rettigheder til koder og design medfølger. Du får alt det du ser på den side :) Pris: Vil meget gerne havde solgt det hurtigt, gerne idag. Så hvis du kan komme med et bud idag snakker vi kun 1-2.000 med alle retigheder. Bud/ spørgesmål kan stilles i denne tråd eller sendes til krii08@hotmail.com mvh Kristoffer |
Du har fået en mail...