Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil kebab vogn/cykel?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold øje med denne tråd.

Danmarks mest opsigtsvækkende salgsvogn (tysk ombygget Piaggio Ape 50) kommer snart til salg. Vognen er Designet til at sælge kebab, men alle former for fødevarer kan sælges, omførselsgodkent, fødevarestyrelsen godkent med den gladeste smiley.

Jeg har været igang siden 31.12.2009 altså første gang nytårsaften på rådhuspladsen indtjening fra kl. 22.00 - 05.00 8500 kr. (Der kunne have været yderligere salg,men jeg stod desværre alene,hvor der var mest travlt :( ...man skulle være to på sådan en aften)

Zulu adwards 2010 indtjening 4200 kr.

Jean sean konsert KB hallen indtjening 3000 kr. på lidt over 3 timer.

Jeg glæder mig til FCK - marseille kampen torsdag d. 18. februar 2010.

Jeg påstår at dette er Danmarks mest opsigtsvækkende salgsvogn og den skal KUN SÆLGES GRUNDET HUSKØB.

 

Nærmere oplysninger og billeder følger

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er prisen???

Fra odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du sende billeder og info? hvordan har du fået tilladelse? skal man ikke betale for stadeplads der hvor man står? send info, biller og pris koktenh@yahoo.dk

Fra odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer en fotograf forbi idag og tager nogle billeder der skal lægges ind på de forsk. steder på nettet.

Prisen vil formentlig ligge på de omkring 175.000kr. eller et seriøst bud.

fortjeneste og omsætning er meget høj i forhold til ovennævnte pris, jeg har kun været til 3 arrangementer indtil videre og ikke fredag og lørdag nat i københavn.

Hvis man seriøst udnytter vognen til alle større arrangementer, koncerter, superligakampe,festivaler og fredag-lørdag nat i københavn til folk der er i byen er potentiallet meget stort. Til Roskilde festivalen vil et forsiktigt bud på omsætning være en indtjening med denne vogn på ca. 70 -100.000 kr.

Men der kommer snart billeder og meget mere info.

Jeg tager Roskildevejen, når jeg skal fra Roskilde til København og er blevet stoppet flere gange af både unge og ældre for at få taget billeder af Dem og vognen.

Nytårsaften mens jeg kørte forbi angleterre løb en flok fulde mand og damer ud af restauranten og gjorde håndtegn til at jeg skulle stoppe, da jeg bakkede(vognen har også bakgear) og kørte hentil Dem sagde De at de ville købe en kebab fra vognen og betalte 100 kr. for en dürümkebab med hvidløgsdressing og ekstra chilli :) 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dentyrkiskeapmøller-om 4år 

Det er ikke for at være lyse slukker Smile men jeg ved at der er to andre, som også har søgt tilladelse hos Københavns kommune om at køre rundt og sælge kebab på cykler med lad, og den ene har fået tilladelser til nogle områder, og har købt 4 cykler, så du skal nok være hurtig ude hvis du vil have nogle af de gode steder.

Og så lige en ting til som du skal huske, du skal have en smily Smile godkendelse før du kan søge hos Københavns kommune, det virker helt hjerne dødt, at man skal købe hele udstyrret hjem og få det godkendt, og bagefter så måske ikke få en tilladelse til at sælge, men sådan er Københavns kommunes regler

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie og tak for din indlæg.

Hvis du læser hele tråden så har jeg tidligere skrevet at salgsvognen er udstyret med den gladeste smiley fra fødevarestyrelsen.

Min salgsvogn må opstilles alle offentlige steder, med den undtagelse at man ikke må blokere vejen eller være en forhindring for trafik.

Det er ikke noget nyt at der køre cykler i København med div. varer altså også kebab på det sidste, MEN læg mærke til at undertegnede er den første der har fået ideen til en mobil kebabvogn, og det første cykler dukker op efter mit indlæg her i AMINO i oktober 2009.

Men det bekymrer mig overhoved ikke - tværtimod ser jeg ikke cykler med kebab som mine konkurrenter. En Ape 50 er indregistret som en eu scooter totalt ombygget med nyt lad, (forestil jer en mindre pølsevogn monteret på en knallert) i Tyskland, med hygiejneboks vandhane med koldt/varmt vand/spildevandstank/renvandstank,køleskab der kører på gas. skilt på toppen der kan hejses op og ned, denne skiltning alene har koster 1100 euro.

Vognen er specialbygget af fabrik i Tyskland December 2009 altså er den 3mdr. gammel.

Ingen husleje, ingen udgifter. ENESTE UDGIFT 900KR. i ansvarsforsikring om året (Scooterforsikring)

Indtægtsmuligheder meget store, MEN det kræver også en arbejdsindsats. nytårsnat var der ca. 10 minusgrader hvis ikke mere og jeg var ude 7-8 timer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er DB (dækningsbidraget) på en kebab i dagens Danmark?

4200-8500 er jo en fin omsætning, men hvis DB kun er 30%, så bliver det hurtigt for surt tjente penge....

Hilsen Morten

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg kan roligt sige at nettofortjenesten ved at sælge kebab er meget høj, en Dürümrulle med kebab koster hos mig 35 kr.

udgifter til en dürum er:

Dürümbrød,Iceberg, kød ca. 100-150 gram,dressing. ingen tomater eller agurker. advancen er væsentligt højere end 30% - meget mere end 30%

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken er god nok, men hvad med fødvarerkontrol o.s.v ?  Der er jo mange Cafe vogne hvor man kan købe kaffe, så der god grobund for ideén.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)