Fed ide. Men gør det nemt og hurtigt. Jeg gider ikke stå udenfor i 10 min og vente på en kebab. Det skal gå stærkt. Der stod en gang, ved ikke om der stadig gør, en lignende(pølsevogn) med kebab på Ballerup gågade. Det var helt ok. New York har vel også nogle gode erfaringer med den slags. Måske du skulle snakke med nogen med erfaring derfra. Der må da være nogle med erfaringer på diverse amerikanska fora. Held og lykke med det. |
husk at få tilladelser til omførsel og tilladelse til at handle de forskellige steder før du regner med at kunne gøre som det passer dig!
jeg var selv handlende på roskildefestival sidste år og jeg fik at vide at der havde været nogle kabab drenge året før som også spænede rundt som det du havde i tankerne. De led et stort underskud! hvorfor du skal overveje tingene to gange og ikke tro at fordi du får LOV til at komme på en festival så er årets omsætning i hus ofr sådan er virkeligheden ikke for de fleste! grunden til det er at du indkøber til en eller anden forventet omsætning og skulle noget gå galt, konkurence regn osv. så kan en stor del af dit indkøb gå til spilde!
husk også at det er svært og kosteligt at få lov til at være med på en festival, og jeg lover dig at der er mange om budet og der er rigtig mange med rigtig gode ideer! men hey jeg fik lov så seføli er der også en chance for dig!