Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil kebab vogn/cykel?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide. Men gør det nemt og hurtigt.

Jeg gider ikke stå udenfor i 10 min og vente på en kebab. Det skal gå stærkt.
Og alfa omega for mig er om det er nemt at spise. Har f.eks taget flere kebabs med mig på vejen hvor de er fedtede, og jeg har chili og dressing og fedt overalt på hænder og ærmer. Det er simpelthen for besværligt at spise den stående/gående når de er lavet som de er.

Der stod en gang, ved ikke om der stadig gør, en lignende(pølsevogn) med kebab på Ballerup gågade. Det var helt ok. 

New York har vel også nogle gode erfaringer med den slags. Måske du skulle snakke med nogen med erfaring derfra. Der må da være nogle med erfaringer på diverse amerikanska fora.

Held og lykke med det.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:35

husk at få tilladelser til omførsel og tilladelse til at handle de forskellige steder før du regner med at kunne gøre som det passer dig! 

jeg var selv handlende på roskildefestival sidste år og jeg fik at vide at der havde været nogle kabab drenge året før som også spænede rundt som det du havde i tankerne. De led et stort underskud! hvorfor du skal overveje tingene to gange og ikke tro at fordi du får LOV til at komme på en festival så er årets omsætning i hus ofr sådan er virkeligheden ikke for de fleste! grunden til det er at du indkøber til en eller anden forventet omsætning og skulle noget gå galt, konkurence regn osv. så kan en stor del af dit indkøb gå til spilde!

husk også at det er svært og kosteligt at få lov til at være med på en festival, og jeg lover dig at der er mange om budet og der er rigtig mange med rigtig gode ideer! men hey jeg fik lov så seføli er der også en chance for dig!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:44

Var der nogen der fik disse billeder?

Kunne du/I evt. sende dem til chris.frandsen@gmail.com

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:52

der har lige været indlæg om en der vil sælge sin kebabvogn..

Så hiv fat i ham, den er sku flot hans

Mikkel

Fra odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:03

Hejsa, eller rettere sagt merhaba kardesim, nasilsin? bende turkum....betyder (hej min ven, jeg er også tyrker)

Jeg har selv i ca 3 mdr. undersøgt mulighederne for at starte med mobile kebab, jeg har mange ideer til opstart af sådan en forretning, men også det videre forløb når man har været igang i 6 mdr.

har undersøgt forskellige steder der kan levere produktet, hvis du er int. kan vi evt. lave et samarbejde, eller udveksle ideer og kontakter. smid en mail hvis du er int. Kommer ikke fra dit område, så der er ikke tale om en konkurrent

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:35

hej besiktasli.. Har en kebabcykel til salg hvis du er intresseret???

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:40

hehe

Kan godt li dit navn - Den tyrkiske AP Møller om 4 år...

Hvis du vil have et godt råd, så skal du lave business i Tyrkiet istedet for Smile

Der er mere gang i udviklingen der end der vil være her de næste mange år.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:40

Jeg vil helt sikkert benytte det, hvis jeg er i København og har fået et par fadbamser Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:55
Fra Køge
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:44

Der må også komme lidt negativ kritik :-)

Ideen er rigtig god... jeg er sikker på det nok skal blive en succes, fordi at i dag tænker ikke folk over hvad de putter i munden.

Personligt ville jeg aldrig købe en kebab fra en vogn... Jeg har meget svært ved at forestille mig at hygiejnen er specielt god i en kebab vogn (nogen gange kan det knibe med hygiejnen bare i en forretning) Men jeg er måske også lidt sart....

Men ok, jeg ville måske overveje det hvis vognen var klistret til med elite smilies :)

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)