Jeg har længe gået med den ide at lave et "rabatkort" til de studerende jeg har på mit jobsite.
Jeg vil høre om der er nogen herinde der kan tilbyde 10, 15, 20% rabat eller mere, hvis man tilmelder sig vores "rabatkort/klub". Det skal ikke koste dig som virksomhed at være med.
Hvordan det helt nøjagtigt skal fungere tænker jeg lidt over i øjeblikket, men vil lige høre om der er nogen herinde der har noget spændende at tilbyde. Aftalerne skal løbe mindst 1 år.
Hvis det har interesse, så kan jeg tilbyde en bonus kode til Sponsorplay på 30 kr. + en poker billet til $11. Når brugeren har optjent 100 kr., så tjener du 50 kr., hvis du bruger vores affiliatelink. Dine indtjeninger kan udbetales kontant efter aftale, men så er det 40 kr. + moms.
Jo det er rigtigt. Men der er ikke meget dansk over det. Man kan godt nok vælge Danmark, men der kommer ikke nogle resultater frem (jeg ik ik finde nogle i hvert fald) . :D
Men det har aldrig skadet at der er flere om budet.
super at gøre opmærksom på et allerede eksisterende produkt! men jeg føler mig alligevel drevet til at kommentere det gennerelle i det og ikke din kommentar alene Morten.
det kan for nogen være en demotiverende faktor at der er nogen der siger at den ide findes allerede, eller det er der andre der gør osv. det har og kommer nok aldrig til at være et problem at der er andre der har eller gør det samme som en selv og det er som regel den virkelighed som vi alle befinder os i for det meste -ikke at vi ønsker det- vi ville nok være glade allesammen hvis vi var ene hersker på et marked.
jeg syntes at folk skal gi den gas og ja jeg syntes også de skal være opmærksomme på konkurrenter eller andre aktører på markede -det er da muligt at flere en en sælger æbler- også på samme gade (så må man jo bare være bedre end den anden)
når det er sagt så vil jeg da gerne give 100kr eksklusiv rabat på forrudeskifte til dine studiekortshandlende mennesker hvis det skulle have nogen interesse, ikke at jeg regner med at de er dem der har mest brug for nye forruder hehe!
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Findes der ikke allerede et Wunder Card/ISIC card?
/ Morten
Du kunne også spørge: "Findes der ikke allerede et et anti spam produkt til E-mails", eller "Findes der ikke allerede et et oprydningsprogram til computere" osv til Martin Thorborg. Joo, det gjorde der, men det afholdt ikke Martin fra at lave endog særdeles gode forretninger med produkter, som ikke var de første af deres art.
Så Kenneth.. giv den gas!
Hvis din studiekort klub kan bruge online backup abonnementer til deres lektier, billeder fra seneste fest (altså dem der ikke allerede er lagt på Facebook) m.m., så kontakt mig. Jeg er sikker på, at vi kan finde ud af et fornuftigt samarbejde.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn