Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du tilbyde FRA 10% rabat i din butik/netbutik?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har længe gået med den ide at lave et "rabatkort" til de studerende jeg har på mit jobsite.

Jeg vil høre om der er nogen herinde der kan tilbyde 10, 15, 20% rabat eller mere, hvis man tilmelder sig vores "rabatkort/klub". Det skal ikke koste dig som virksomhed at være med.

Hvordan det helt nøjagtigt skal fungere tænker jeg lidt over i øjeblikket, men vil lige høre om der er nogen herinde der har noget spændende at tilbyde. Aftalerne skal løbe mindst 1 år.

Jeg har tidligere set nogle herinde med:

Dametøj
Herretøj
sko
Kondomer
Frækt legetøj
Smykker
Ure o.s.v.

Skriv gerne så vender jeg tilbage.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:53

Hvis det har interesse, så kan jeg tilbyde en bonus kode til Sponsorplay på 30 kr. + en poker billet til $11. Når brugeren har optjent 100 kr., så tjener du 50 kr., hvis du bruger vores affiliatelink. Dine indtjeninger kan udbetales kontant efter aftale, men så er det 40 kr. + moms.

//Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Give
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 34
Fra  cnh.dk Skrevet kl. 22:02
Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:07

Findes der ikke allerede et Wunder Card/ISIC card?

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:10

Hvis du er nysgerrig, og har lidt interesse i at høre mere, når jeg har lidt mere på plads, så skriv som cnhdk med link og mail.

Så vender jeg tilbage så snart jeg har noget mere fast.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:15

Hej Morten

Jo det er rigtigt. Men der er ikke meget dansk over det. Man kan godt nok vælge Danmark, men der kommer ikke nogle resultater frem (jeg ik ik finde nogle i hvert fald) .  :D

Men det har aldrig skadet at der er flere om budet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:19

når du har færdigt koncept så har jeg en sexshop. og lad os så tag den der fra

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:06

super at gøre opmærksom på et allerede eksisterende produkt! men jeg føler mig alligevel drevet til at kommentere det gennerelle i det og ikke din kommentar alene Morten.

det kan for nogen være en demotiverende faktor at der er nogen der siger at den ide findes allerede, eller det er der andre der gør osv. det har og kommer nok aldrig til at være et problem at der er andre der har eller gør det samme som en selv og det er som regel den virkelighed som vi alle befinder os i for det meste -ikke at vi ønsker det- vi ville nok være glade allesammen hvis vi var ene hersker på et marked.

jeg syntes at folk skal gi den gas og ja jeg syntes også de skal være opmærksomme på konkurrenter eller andre aktører på markede -det er da muligt at flere en en sælger æbler- også på samme gade (så må man jo bare være bedre end den andenBig Smile)

når det er sagt så vil jeg da gerne give 100kr eksklusiv rabat på forrudeskifte til dine studiekortshandlende mennesker hvis det skulle have nogen interesse, ikke at jeg regner med at de er dem der har mest brug for nye forruder hehe!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:14

Morten Kaltoft:

Findes der ikke allerede et Wunder Card/ISIC card?

/ Morten

Du kunne også spørge: "Findes der ikke allerede et et anti spam produkt til E-mails", eller "Findes der ikke allerede et et oprydningsprogram til computere" osv til Martin Thorborg. Joo, det gjorde der, men det afholdt ikke Martin fra at lave endog særdeles gode forretninger med produkter, som ikke var de første af deres art.

Så Kenneth.. giv den gas!

Hvis din studiekort klub kan bruge online backup abonnementer til deres lektier, billeder fra seneste fest (altså dem der ikke allerede er lagt på Facebook Wink) m.m., så kontakt mig. Jeg er sikker på, at vi kan finde ud af et fornuftigt samarbejde.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:28

Studieogelevjob.dk:

Jeg har længe gået med den ide at lave et "rabatkort" til de studerende jeg har på mit jobsite.

Hej Kenneth,

I unge fyre er s'gu opfindsomme.

Jeg vil meget gerne støtte de studerende, helt sikkert - har været en af slagsen selv.

Jeg er så på dametøjs afdeling (den eksklusive del) -prisen ligger i den høje ende i forhold til studerendes SU.

Men sig til hvis jeg kan bidrage med noget.

Vores tøj er iø på vej over lille bæltsbroen til odense.

Har iø også unisex accessories - ex 4 meter lange chunky tørklæder.

God vind!

mvh

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)