Ja, jeg har valgt at offentliggøre alt om mit liv som nystartet iværksætter.. Mine mails, mine problemstillinger, succes historier, mine tanker generalt.. Alt vil blive vendt og drejet på min nye blog! Jeg har valgt at offentliggøre alt jeg laver fordi:
Jeg ved ikke om det er dumdræstigt eller viser sig at være et smart træk.. Det eneste jeg ved er jeg syntes det føles godt og skrive bloggen og fortælle om alt, og lade offentligheden trække ind og være en del af mit projekt :) Hvad siger i, er det dumdræstigt og offentliggøre alt hvad man laver som iværksætter? Eller kan jeg som jeg tror, få succes ved det? :) Ha en fantastisk dag,
|
Hej Nicolaj
Synes det er en super ide. Sørg for at den bliver så ærlig som mulig, og gøre den til en historie om dig samt dit fremtidig firma, gerne med tanker, resultater, frustationer, glæde m.m.
Ligeledes er det et ansvar at give sig selv, da det kun vil virke hvis du jævnligt opdatere din blog - tror ligeledes der vil være god mulighed for at gæste blogge på andres blog hvis du fortsætter med, kunne godt være interesseret på sigt - men det kan vi altid snakke om
Keep swinging
Kim Kampp