Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentliggøre alt! - Dumdræstigt eller smart træk?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har valgt at offentliggøre alt om mit liv som nystartet iværksætter..

Mine mails, mine problemstillinger, succes historier, mine tanker generalt.. Alt vil blive vendt og drejet på min nye blog!

Jeg har valgt at offentliggøre alt jeg laver fordi:

• Langt hen af vejen er det for at hjælpe andre iværksætter til at hente inspiration, så de ikke falder i de samme problemstillinger som jeg sikkert falder i ;)
  • Skabe et hype om mig selv. Jeg har valgt at satse rimelig hårdt på personlig branding, så jeg så det som en mulighed at skrive en blog om nystartet iværksætter
  • For at skabe synlighed om mit produkt. Jeg vil ikke lave mine ting i alt hemmelighed, alle skal kunne følge udviklingen, og kunne mærke min passion for det jeg laver :)
  • Sidst men ikke mindst har jeg også valgt og gøre det, fordi jeg tror det kunne være sjovt at jeg om nogle år kiggede tilbage i indlæggene og så hvordan det egentlig formede sig "dengang". Og forhåbentligt vil det hjælpe mig til at jeg i fremtiden bliver ved med at huske hvor spændene det hele var som nystartet iværksætter..

Jeg ved ikke om det er dumdræstigt eller viser sig at være et smart træk.. Det eneste jeg ved er jeg syntes det føles godt og skrive bloggen og fortælle om alt, og lade offentligheden trække ind og være en del af mit projekt :)

Hvad siger i, er det dumdræstigt og offentliggøre alt hvad man laver som iværksætter? Eller kan jeg som jeg tror, få succes ved det? :)

Ha en fantastisk dag,

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:46

Hej Nicolaj

Synes det er en super ide. Sørg for at den bliver så ærlig som mulig, og gøre den til en historie om dig samt dit fremtidig firma, gerne med tanker, resultater, frustationer, glæde m.m.

Ligeledes er det et ansvar at give sig selv, da det kun vil virke hvis du jævnligt opdatere din blog - tror ligeledes der vil være god mulighed for at gæste blogge på andres blog hvis du fortsætter med, kunne godt være interesseret på sigt - men det kan vi altid snakke om

Keep swinging

Kim Kampp

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:59

Jeg ville personligt ikke gøre det...

Som jeg ser det kommer det 100 % an på hvilken branche du er i. Nogle brancher ville det du har gang i betyde selvmor, mens det overhovedet ikke betyder noget i andre.

Din ide med at lave personlig branding tror jeg ikke er helt tosset. Som jeg ser det virke det dog KUN hvis man også har noget at tilbyde. Så det må du jo bare beviseBig Smile

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Skrevet kl. 21:01

Hej Kim :)

tusind tak for den possitive feedback :)

Helt klart, jeg vil være hudløst ærlig om alt, jeg vil dele mine tårer, mine frustrationer, nederlag ALT! Og ligeledes skal folk også vide når det går fremad :)

Jeg er altid klar på en gæstebloggin, skulle det nogensinde blive interresant så kontakter du mig bare :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09

Jeg synes det er en god ide! Du har helt klart skriftlige evner til det er værd at læse, jeg synes faktisk det er ganske spændende !

MvH

Simon Tørring 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:14

Jeg synes det kan være interessant nok at læse om andre erfaringer og holder til ting. Jeg tror ikke at Thorborg ville havde nær så interessant, hvis han havde holdt kortene helt tæt hele tiden.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Meget cool ide - hvis det var mig vil jeg dog udelade at fortælle folk hvad dine indkøbspriser er. Det syntes jeg kun kommer firmaet ved.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:27

spændende ide - men sørg for at der er "kød" på - ellers bliver det hurtigt kedelig læsning.

good luck

jesper

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Skrevet kl. 21:58

Simon Tørring: Mange tak simon, det er jeg sku glad for, og endnu engang, Tak for din hjælp til billig opsæting af wordpress blog!

Kevin: Lige præcis, kunne jeg ikke have sagt bedre selv :)

Lars Mathiesen: Ja du kan have helt ret.. Men jeg tænkte lidt, hvad har jeg og miste? Jeg valgte og fremlægge alt, så ville ikke springe noget over hvis andre iværksætter med tiden ville hente inspiration og råd :)

Jesper Laugesen: Det vil jeg selvfølgelig hele tiden arbejde på, jeg vil hele tiden prøve og udvikle mig mere og mere, og forhåbentlig blive mere og mere interresant :)

tusind tak for alle jeres kommentarer, og hav en dejlig fredag aften :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:05

Tjaaa der er vel grænser for, hvor meget man skal/bør lade andre få indsigt i... Men har man lavet drejebogen har man vel os taget højde for det...

Iøvrigt rigtig modigt gjort, dog skal du lige tjekke din hovedregning ;D

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)