Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ideelle kontor/iværksætterfællesskab - kunne du selv være interesseret?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står pt. med relativt mange uudnyttede kvadratmeter på Frederiksberg Allé, hvorfor jeg går og grubler lidt over, hvad der kunne være sjovt at bruge dem til.

Jeg kunne godt tænke mig at indrette det som et kontorfællesskab, hvor der både er mulighed for blot at leje skrivebordspladser, men også større aflukkede kontorer, man kan indrette, som man vil.
Som en del af servicen bliver der stillet præsentabelt mødelokale samt div. maskiner til rådighed, så man kan drive en præsentabel virksomhed og møde kunderne på professionel vis.

Synes selv det kunne være hyggeligt at have et sted at arbejde på egne projekter, hvor man samtidig har daglig kontakt med andre iværksættere og kan sparre lidt med hinanden i pauserne.
Derudover vil tilbud om virtuel adresse og evt. telefonpasning også være et naturligt tiltag.

Inden jeg går ud og bruger x00.000 kr. på at få det hele sat pænt i stand, vil jeg dog meget gerne høre, om der er interesse for sådan noget, og kom meget gerne med forslag til hvad I selv ville finde optimalt af tilbud sådan et sted.
Kort sagt er alle idéer og kommentarer velset :)

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 15:03

Hej Mads,

Jeg tror det er en hård branche ligenu - her i Kolding hvor jeg sidder bliver der flere og flere lokaler ledige.

Men kender dog ikke situationen på øen.

Mvh Henrik

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik :

Hej Mads,

Jeg tror det er en hård branche ligenu - her i Kolding hvor jeg sidder bliver der flere og flere lokaler ledige.

Men kender dog ikke situationen på øen.

Mvh Henrik

Er det virkelig så slemt i Nordtyskland?

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:26

Giver ovenstående ret, men god adresse - hvor stor et projekt er det at få det istandsat

dbh.

kim

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 17:38

Der er vel altid behov for kontorplads - og dermed kunder. At der så i forvejen er mange på markedet, gør ikke noget, så længe de ikke gør det lige så godt som jeg ;)

Jeg har svært ved at vurdere omfanget af renoveringen, men 300.000 skal der nok bruges, før det står, som jeg ønsker.
Synes sådan set bare det er ærgerligt med så mange uudnyttede kvadratmeter på en af danmarks bedste adresser.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:57

Hvad regner du med priserne kommer til at være?

Sådan som jeg ser det efter at have ledt markedet igennem i kbh så betyder pris rigtig meget i øjeblikket.

Hvis man vil have lejere må man have en rigtig god pris.

www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 19:35

Jeg regner med at kunne tilbyde skrivebordsplads inkl. internet og strøm samt fri benyttelse af mødelokale for 1195 ex. moms pr. måned.

Eller

Eget kontor på omk. 12 kv.m. inkl. internet og strøm samt fri benyttelse af mødelokale for 3200 ex. moms pr. måned.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)