Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Amino

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De buede linier i toppen giver mig søsyge og de mange forskellige font-størrelser og varianter gør det værre

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:19

Mikkel deMib Svendsen:

De buede linier i toppen giver mig søsyge og de mange forskellige font-størrelser og varianter gør det værre

Enig, og så er jeg heller ikke en fan af den gradient som er brugt  ved top menuen, og den gradient der er i siderne hvor det går fra grøn til grå.

Derudover syntes jeg slet ikke ikonerne passer ind, de lugter af gratis amerikanske ikoner.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:23

Pænt design, jeg kan godt lide det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:23

Det skal lige bemærkes at det ikke er de endeligt ikoner - der er tale om såkaldte stock icons...og ikke dem vi ender med.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:26

Efter at set Mikkel's og Martin's brok over buede linier, var jeg lige inde at kigge igen.....

You know what.................DE HAR RET Surprise Det buede holder ikke i længden.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 14:27

Jeg synes, det er RIGTIG flot Yes

Ingen Comic Sans, tak! Det  var i gamle dage..

Og jeg kan godt lide det BUEDE, men jeg har også en sikker stol at sidde Wink

Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:27

Også enig - den buede topgrafik og baggrunds-forløbet er heller ikke min smag. Ellers ser det godt ud.

Jeg går ud fra, at selve Amino-logoet er et emne, som er blevet debatteret flere gange på dette forum, så det vil jeg ikke kommentere yderligere.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:30

Alt i alt en klar forbedring. Klart mere overskueligt. Det bliver dejligt. Yes

Når det så er sagt så er jeg heller ikke så vild med den buede grafik i toppen og bunden.

Som Holger er inde på så ville det være fedt hvis man på en eller anden måde kunne styre hvordan sin personlige forside så ud. Her mener jeg ikke design, men hvilke oversigter der bliver vist f.eks. og hvor mange elementer man ønsker vist i hver af dem. Også evt. række følgen af dem.

Det er næsten altid de samme kategorier jeg er aktiv i, så det ville være kanon hvis jeg kunne skræddersy min egen forside til at vise mest indhold fra de kategorier jeg besøger mest.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:34

Det er rigtig flot!

Overskrifterne til kategorierne kunne gidt være enten med mindre skrift eller også bare med ikke så fed skrift - teksten bliver lidt udtværet som den er nu, elelr også er det mine øjne der fejler noget :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:00

Martin:

Mikkel deMib Svendsen:

Enig, og så er jeg heller ikke en fan af den gradient som er brugt  ved top menuen, og den gradient der er i siderne hvor det går fra grøn til grå.

Derudover syntes jeg slet ikke ikonerne passer ind, de lugter af gratis amerikanske ikoner.

Jeg er enig med Martin og Mikkel.
Mange af de ikoner (hvis ikke dem alle) kan findes på gratis ikon/billed banker på nettet.
Efter min mening bør I benytte færre forskellige font størrelser. Om det er Comic Sans eller en anden font er ikke afgørende for mig. Bare den er letlæselig, også i opløsning 1900x1200 sent om natten, når man sidder efter en lang arbejdsdag og hygger sig med at læse indlæg. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)