Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TO SLAGS TEKSTFORFATTERE

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du vil gerne blive set og hørt, klart og tydeligt – og fundet interessant? Så lad mig sætte ord med gennemslagskraft på dit budskab og få al den respons, som det fortjener. Lidt opmærksomhedskrævende har du da også lov til at være. Det er trods alt en forudsætning for succes.

- Fra din forside (hjemmeside)

Hey tekstforfatter

tror der er sket en fejl på din forside, for mig sr teksten ud som ovenfor... det bliver lidt rodet

God dag, Hilsen

- Anders

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:53

Hej Anders,

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Hvilken browser er der tale om? Jeg har lige fået lavet nogle opdateringer af min webmand, og vi dobbelttjekkede ellers, at den virkede i flere forskellige!?

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:21

Hej Marcus,

Dét har jeg vist uddybet for dem, der har gidet at læse mine længere indlæg ovenover. Hvis man stadig afkoder det negativt, er det fordi man insisterer på at afkode det negativt. Det er positiv information for potentielle kunder, eller for dem, som står og vil vælge en anden tekstforfatter. Det fremstår klart og tydeligt, hvad man bør være opmærksom på - mine argumenter er helt legitime, hvadenten jeg støder folk eller ej :)

Den kunde, jeg refererede til, smed mange penge ud på slap og lunken reklame, som nu 2 år senere ikke engang har skubbet ham en fjerdedel af vejen imod det mål, han havde sat sig og troet på. Og han har al mulig grund til at tro på sit projekt. For mig er det sindsygt spændende at få lov til at bevise overfor ham, hvad jeg kan gøre for ham i kraft af tekst, concept og generel sparring.

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 12:26

Det var så lidt :)

Jeg bruger firefox, den almindelige.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:11

Hmm. Mærkeligt. Jeg bruger selv firefox, og det ser fint ud. Lige tjekket lidt omkring, og de siger, at den også ser fin ud. Sidder på mac eller pc'er?

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:51

Mærkeligt, sidder på en ganske almindelig PC med dansk Firefox og har Windows XP

Testede den lige med Internet Explorer og der ser den helt normal ud.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:57

TT Tekstforfatter:
Den kreative overskrift er bare "en appetitvækker", og det er bevist at kreative tekster sælger bedre end ikke-kreative tekster

Vil du ikke være rar at sende mig et par referencer på ovenstående, vi døjer jævnligt med at argumentere for det på bureauet, så det ville være fedt hvis jeg må se de undersøgelser du refererer til?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:43

Hvilket bureau, Sansir? Ikke noget link på din profil og får mig til at tænke på, om det bare er en test fra din side? :) 

Men...de undersøgelser jeg refererede til er artikler, jeg har læst på henholdsvis Markedesføring, Bureaubiz.dk og i Børsens Markedsføringsindlæg. Der er naturligvis også kreativ reklame, der slår fejl - der er jo desværre aldrig nogen reklame, som er stensikker - men man har sammenlignet en vis procentdel af kreativ reklame med ikke-kreativ reklame og vurderet effekten heraf. Om de kan findes på nettet, må du lige selv undersøge. Ellers findes der sikkert udenlandske undersøgelser, du kan finde frem til.

Borset fra dét kan det vel ikke undre nogen? Hvis en reklame er kreativ på den fede måde, så er den da så meget mere sympati-vækkende end kedelig reklame. Og så er der en meget større chance for, at der er "hul igennem" til den potentielle kunde :)

Hilsen

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:52

Ok. Min kæreste, som også har pc'er med firefox, har lige tjekket, og den ser fin ud på hendes. Én af de frusterende ting ved, at der er forskellige browsere - og ind imellem kan der endda være et problem fra én computer til en anden. Må nok bare indse, at man ikke kan helgardere sig på dét område.

Men tak fordi du gjorde mig opmærksom på dét :)

Ha' en god dag!

Hilsen

Thomas

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:06

Jeg ved da også godt at gode reklamer tit sælger bedre end dårlige? (Det behøver man ikke ligefrem være i branchen)

Jeg håbede bare du kunne bakke det op med noget sagligt, når du ligefrem brugte ord som at det var "bevist".  Der er nemtlig rigtig mange der på forskellige måder har forsøgt at bevise det, jeg har bare aldrig set nogen der rent faktisk kunne argumentere med andet end ovenstående "sund-fornuft" agtige argumenter.

Markedsføring og Bureaubizz er altså heller ikke ligefrem saglige steder at hente beviser, det er bare der vi praler med hvor fede vi selv synes vores kampagner er. 

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)