PokerNetOnline.dk er et alias af et affiliatelink fra PokerNetOnline.com, hvor nye spillere kan få $30 gratis til at spille poker for hos Titan Poker. Hver gang en ny spiller modtager $30 gratis poker chips, så modtager man som affiliate $10 i partnerprogrammet. Når man har tjent minimum $50, så kan man klikke på en udbetalingsknap og pengene bliver overført til ens Paypal konto i løbet af et par dage. Jeg har haft domænet PokerNetOnline.dk i et år og har i den tid skaffet 87 nye poker spillere og altså tjent $870 til min Paypal konto. De eneste poker spillere der ikke giver betaling er amerikanske statsborgere. Jeg købte domænet, fordi det er nemmere at smide et link i et forum til et domæne end til et affiliatelink. Jeg har ikke gjort så meget for at linke til siden, så der er stort potentiale for at skaffe nye spillere. Jeg har netop forlænget webhotellet med et år, så hvis det ønskes er domænet gratis hosted i et år frem. Køber skal selv tilmelde sig som affiliate, da en affiliatekonto er personlig. Mindstepris er Dkk 5.000, hvilket ca. svarer til min indtjening i løbet af det seneste år. Bud modtages indtil søndag kl. 20:00.
|
Hej Nicolaj.
Kan du fortælle lidt mere omkring hvor mange besøg der er på siden osv?
// Emil